Ik heb al jaren een alles in een kon compleet abonnement met gratis Spotify. Nu probeer ik in te loggen om gebruik te maken van Spotify, maar krijg constant de melding dat ik een account niet aanmaken door me te abonneren op Spotify. De activatiecode die ik ontvangen had doet het uiteraard niet meer, maar ook het aanvragen van een nieuwe activatiecode lukt niet.
Wat moet ik doen?
icon
Beste antwoord door Alex van KPN27 February 2019, 16:11
Hi DeDi, welkom op het forum. Als dit in je pakket zit moet het geen probleem zijn. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Dan kan ik dit voor je nakijken.
@DeDi , ik heb al niets meer van je gehoord. Laat me gerust weten of ik alsnog its voor je kan doen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.