Beantwoord

Standaard gateway niet beschikbaar.

  • 12 March 2020
  • 7 reacties
  • 190 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN medewerker,

Ik heb een nieuwe laptop en sindsdien heb ik alleen maar problemen

Een deelnemer van het forum John 1956 heeft exact het zelfde probleem. 

Ik heb alle stappen uitgevoerd die John 1956 ook heet uitgevoerd

Ik heb 11 maart contact gehad met een KPN medewerker en die kon niets voor mij doen.

Uw medewerker Vikash heeft voor John 1956 een nieuwe exreria box geregelde, kunt  u voor mij ook een nieuwe experia box regelen?

Met vriendelijke groet,

Herman 

icon

Beste antwoord door Lisa 17 March 2020, 21:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Herman 1947 Welkom terug op het KPN Forum! Wat goed dat je al hebt rondgesnuffeld op het Forum om zo het een en ander uit te sluiten. Even voor de Forum bezoekers, dit :point_right_tone2:  ‘Standaard Gateway niet beschikbaar’ is het topic waar Herman naar verwijst. 
De stappen die John heeft doorlopen zijn als volgt: 

  • Kanalen aanpassen
  • Experiabox resetten 

Voordat ik een nieuw modem je kant op kan sturen heb ik meer informatie nodig over je aansluiting. Heb jij net als John een V8 Experiabox. Maak je gebruik van versterkers, want deze kunnen ook de oorzaak zijn van het probleem?
Daarnaast wil ik graag even meekijken op je netwerk, vind je het goed als ik dit even uitlees? Ik kan dan zien welke apparaten allemaal verbonden zijn met de Experiabox. 

Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld, dus dat is helemaal prima. 
Laat het maar weten, dan ga ik voor je aan de slag!  

Reputatie 1

Ik heb een V8 experiabox.I

Ik maak geen gebruik van versterkers.

Afgelopen week heb ik wel een uur aan de telefoon gezeten en alle problemen met een collega door genomen.

De experia box is gereset, er zijn andere kanalen geprobeerd.

Ik heb een iPad en een oude  HP laptop met Windows vista deze geeft helemaal geen problemen.

Je  mag mee kijken en uitlezen.

Ook mijn TV valt regelmatig het geluid weg en staat het beeld stil.  De ontvanger is ook naar de fabrieksinstellingen terug gezet.

Ik hoop dat je voldoende informatie hebt om het probleem op te lossen.

Vriendelijke groet,

Herman

 

Reputatie 1

@Herman 1947 Welkom terug op het KPN Forum! Wat goed dat je al hebt rondgesnuffeld op het Forum om zo het een en ander uit te sluiten. Even voor de Forum bezoekers, dit :point_right_tone2:  ‘Standaard Gateway niet beschikbaar’ is het topic waar Herman naar verwijst. 
De stappen die John heeft doorlopen zijn als volgt: 

  • Kanalen aanpassen
  • Experiabox resetten 

Voordat ik een nieuw modem je kant op kan sturen heb ik meer informatie nodig over je aansluiting. Heb jij net als John een V8 Experiabox. Maak je gebruik van versterkers, want deze kunnen ook de oorzaak zijn van het probleem?
Daarnaast wil ik graag even meekijken op je netwerk, vind je het goed als ik dit even uitlees? Ik kan dan zien welke apparaten allemaal verbonden zijn met de Experiabox. 

Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld, dus dat is helemaal prima. 
Laat het maar weten, dan ga ik voor je aan de slag!  

Ik heb een V8 experiabox.I

Ik maak geen gebruik van versterkers.

Afgelopen week heb ik wel een uur aan de telefoon gezeten en alle problemen met een collega door genomen.

De experia box is gereset, er zijn andere kanalen geprobeerd.

Ik heb een iPad en een oude  HP laptop met Windows vista deze geeft helemaal geen problemen.

Je  mag mee kijken en uitlezen.

Ook mijn TV valt regelmatig het geluid weg en staat het beeld stil.  De ontvanger is ook naar de fabrieksinstellingen terug gezet.

Ik hoop dat je voldoende informatie hebt om het probleem op te lossen.

Vriendelijke groet,

Herman

 

Het probleem met met internet is nog steeds niet opgelost.

Zou u er wat aan willen doen?

Stuur aub een nieuwe experia box. Ik weet haast zeker dat het probleem door de experia box wordt veroorzaakt.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Herman 1947 Ik heb helaas niet alle dagen aan het werk en reageer daarom nu pas. Excuses voor het wachten. Ik stond net op het punt een andere EB naar je toe te sturen en toen zag ik zat mijn lieftallig collega Erwin zich ook al voor je heeft ingezet, want is stond al een nieuw modem voor je klaar:relieved: . Ik hoor dat het probleem met een nieuw modem is opgelost. :smile:

Reputatie 1

Hoi @Herman 1947 Ik heb helaas niet alle dagen aan het werk en reageer daarom nu pas. Excuses voor het wachten. Ik stond net op het punt een andere EB naar je toe te sturen en toen zag ik zat mijn lieftallig collega Erwin zich ook al voor je heeft ingezet, want is stond al een nieuw modem voor je klaar:relieved: . Ik hoor dat het probleem met een nieuw modem is opgelost. :smile:

Ik moet het modem nog ontvangen maar heb er alle vertrouwen in. Nogmaals bedank voor je hulp

Reputatie 1

Hoi @Herman 1947 Ik heb helaas niet alle dagen aan het werk en reageer daarom nu pas. Excuses voor het wachten. Ik stond net op het punt een andere EB naar je toe te sturen en toen zag ik zat mijn lieftallig collega Erwin zich ook al voor je heeft ingezet, want is stond al een nieuw modem voor je klaar:relieved: . Ik hoor dat het probleem met een nieuw modem is opgelost. :smile:

Ik moet het modem nog ontvangen maar heb er alle vertrouwen in. Nogmaals bedank voor je hulp

Goede morgen,

Na wat opstartproblemen heb ik nu supersnel internet met de nieuwe experia box V10a.

Bedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +17

@Herman 1947 Bedankt voor de terugkoppeling. Dit zijn natuurlijk de berichten waar we blij van worden. Fijn dat het nu is opgelost. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan ben je weer van harte welkom hier op ons Forum! :smile:

Reageer