Beantwoord

start abonnement TV/Wifi verplaatsen

  • 18 August 2020
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

 

per 1 september start mijn nieuwe Wifi en TV abonnement. Nu moet eerst de monteur langskomen om het een en ander aan te passen. Afspraak voor de monteur is echter pas op 14 september. Nu zou ik dan ook graag de start datum van het abonnement willen verplaatsen naar 14 september, aangezien ik het vanaf dat moment ook pas kan gebruiken. 

 

Groet,

 

Wouter

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 24 August 2020, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Wouter12321 Welkom op het forum. In principe is het zo dat als er een afspraak met de monteur is gemaakt de ingangsdatum van je abonnement ook opschuift. Op het moment dat je je Experiabox aansluit wordt ook het abonnement actief.