Vraag

Status bestelling + herhaaldelijk opgehangen tijdens het bellen met klantenservcice

  • 29 June 2021
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb herhaaldelijk met klantenservice gebeld ik heb geen idee waar mijn bestelling is zit nu sinds 4 uur te bellen 3X opgehangen (melding dat nr niet meer in gebruik is… heb 2x mensen gehoord en 1x iemand gesproken)

 

  • Bij het plaatsen van de bestelling “vergat” medewerker te zeggen dat ik apparatuur bij moet kopen en voerde ze het foute lever adres in…
  • Het heeft 3 dagen geduurd voor dat laatste gefixt was en dat ik er achter kwam dat ik extra apparatuur moest kopen…
  • Gedaan apparatuur volgende dag binnen (gelukkig IETS goed gegaan) had ik wel graag bij de bestelling van het abbonement gehoord was behoorlijk onverwachte koste post van 100 euro...
  • Daarna gaat het helemaal fout met het adres en de levering het zou vandaag (volgens status pagina) binnen moeten komen… niets binnen status pagina is nu LEEG!!!

Verder ben ik daar nu al meer dan een uur over aan het bellen… mis als klant de “service” behoorlijk!

 

Ik zit nu weer te lang aan de lijn wil geholpen worden het gaat steeds fout bij de bestelling en ik wil nu geholpen worden!!!! Ben echt WOEDEND!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Heb nu bij de 4e poging eindelijk iemand gesproken die mij heeft geholpen, heb helaas weer 20 minuten in de wacht gestaan en mijn hele verhaal opnieuw kunnen doen.

De medewerker had gelukkig begrip en was erg vriendelijk, het blijkt dat mijn oorspronkelijke pakket met alles omtrent de installatie kwijt is geraakt door het foute adres… heerlijk... 
Gelukkig komt de soundbar apart/later

Het gesprek heeft totaal +43 minuten geduurd heb wel aangegeven dat ik meerdere keren heb gebeld en dat er bij die eerdere pogingen de verbinding werd verbroken medewerkster heeft er een melding van gemaakt.

Verder hoop ik nu snel de nieuwe mail met bevestiging van de bestelling en dat ik alles morgen of overmorgen binnen krijg… want ik ga 1 juli al verhuizen (en helaas kon ik alles niet eerder regelen wat wij hebben dat last minute te horen gekregen. Gelukkig is dit hopelijk opgelost… en als goed is heb ik uiterlijk 1 jullie alles voor het aansluiten binnen!

Helaas nog geen bevestiging binnen… ookal gaf de medewerkster aan dat wij die gisteren nog binnen zouden krijgen
Dus ik ga om 8 uur weer bellen want dit moet gewoon opgelost worden eerst gaat alles fout met het plaatsten van de bestelling en dan kan ik er achter aan gaan om alles te regelen dit is gewoon niet meer grappig

Net weer gebeld, als goed is moet uiterlijk vrijdag alles binnen komen
Maar dit is gewoon niet fijn je moet zelf bijna alles regelen omtrent een bestelling.

 

Je plaatst de bestelling/het nieuwe abonnement op dag 1 aan het einde van dag 1 krijg je een mail met alles van de bestelling en komen direct 3 vragen naar boven
  1. Waarom is de ingangsdatum een week later dan afgesproken
  2. Waarom moet ik kabels trekken (duidelijk aangegeven dat ik huur en geen kabels kan leggen maar TV
      draadloos wil gebruiken
  3. Waarom klopt het adres waar het installatie pakket op geleverd moet worden niet en is het een niet 
      bestaand adres.


Dus ik ben dag 1 direct gaan bellen krijg ik antwoord op vraag 1 en 2… niet wat ik had gehoopt maar blijkbaar kan het pas vanaf die week later in gaan ivm tijd tussen aanvraag en levering… had ik graag eerder geweten. En vraag 2 waren ze vergeten te zeggen dat ik nog zelf dingen moet bij kopen en bestellen, iets wat ik ook graag vooraf had geweten… Het adres kunnen ze (nog) niet wijzigen omdat alles op die dag besteld was oke kan ik begrijpen en mee leven

 

Daarom bel ik dag 2 direct in de ochtend terug… die college heeft mij helemaal NIET geholpen en zei dat ik voor de middag teruggebeld zou worden dan zou alles gewijzigd zijn zij kon niets voor mij betekenen. Jammer maar oke, maar toen ik om 1 nog niet gebeld was kon ik WEER zelf gaan bellen… Die collega kon mij direct helpen en heeft het adres aangepast.

 

Dan zie ik op dag 5 in de status van mijn bestelling (waar ik via de mail bij uitkwam) dat alles dag 6 op het juiste adres geleverd word, fijn…

 

Maar op dag 6 komt niets binnen ben ik weer gaan bellen met het bovenstaande verhaal dat ik meerder maal uit de wacht ben gegooid en ik terug kon bellen totale tijd was +/- anderhalf uur…
Dan zou ik een mail krijgen… die ik niet heb ontvangen.

 

Dus dag 7 maar weer direct terug bellen en krijg je te horen dat het morgen of uiterlijk overmorgen binnen komt… fijn want wij zitten er per morgen in… En de mail komt niet / nog niet want het is intern geregeld en een collega kan dit bij bevestiging naar mij doorzetten (telefonisch of per mail) dit kan ik allemaal begrijpen… als niet dit alles al zo fout was gelopen en ik niet meerdere dagen zelf achter alles aan moet gaan en het nog in de filistijnen loopt

 

Nu hoop ik dus morgen of overmorgen een update te geven dat alles EINDELIJK is binnen gekomen en het probleem is opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Fam Janssen Gijsberts, welkom. 

Wat een gedoe allemaal zeg. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je graag wilt weten hoe het ervoor staat met jouw bestelling. Het gaat op zijn zachts gezegd niet soepel. Nu heb je hier al heel vaak over gebeld, maar nog steeds heb je niet waar je op zit te wachten. Dat is balen. Al begrijp ik dat er wel gezegd is dat het vrijdag, dus morgen geregeld moet zijn. Ik hoop het, Ik kijk anders graag nog eens mee. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat er allemaal gaande is. 

Verder is vraag 1 al beantwoord geloof ik. Een verhuisdatum is een wensdatum. Deze kan inderdaad opschuiven, we hebben even tijd nodig om te kunnen leveren wat jij hebt besteld.

Voor draadloos heb je draadloze adapters nodig. Deze kun je zelf bij bestellen of aanschaffen via de webshop. Deze zitten niet bij het abonnement inbegrepen. 

En als het afleveradres niet klopt, dan is deze vermoedelijk verkeerd ingevoerd, excuses.