Ik heb herhaaldelijk met klantenservice gebeld ik heb geen idee waar mijn bestelling is zit nu sinds 4 uur te bellen 3X opgehangen (melding dat nr niet meer in gebruik is… heb 2x mensen gehoord en 1x iemand gesproken)
- Bij het plaatsen van de bestelling “vergat” medewerker te zeggen dat ik apparatuur bij moet kopen en voerde ze het foute lever adres in…
- Het heeft 3 dagen geduurd voor dat laatste gefixt was en dat ik er achter kwam dat ik extra apparatuur moest kopen…
- Gedaan apparatuur volgende dag binnen (gelukkig IETS goed gegaan) had ik wel graag bij de bestelling van het abbonement gehoord was behoorlijk onverwachte koste post van 100 euro...
- Daarna gaat het helemaal fout met het adres en de levering het zou vandaag (volgens status pagina) binnen moeten komen… niets binnen status pagina is nu LEEG!!!
Verder ben ik daar nu al meer dan een uur over aan het bellen… mis als klant de “service” behoorlijk!
Ik zit nu weer te lang aan de lijn wil geholpen worden het gaat steeds fout bij de bestelling en ik wil nu geholpen worden!!!! Ben echt WOEDEND!