Beantwoord

Steeds uitgelogd wanneer ik monteurafspraak wenst te maken!!! klantenservice weet ook niets

  • 24 December 2020
  • 13 reacties
  • 126 keer bekeken

Nieuwe klant, lijn in orde gemaakt! Maar steeds uitgelogd wanneer ik een monteurafspraak wil maken!!! Voor installatie! Afspraak was dat ik berichtje zou ontvangen of lijn ok is, niets vernomen ;( 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 30 December 2020, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Jean34, wat een vervelende situatie! Is het inmiddels gelukt om een afspraak met de monteur in te plannen? Als dat nog niet is gelukt, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je daarvoor jouw profiel willen aanvullen met jouw gegevens (postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN)? Je kan ook met ons bellen, we zijn elke dag gratis te bereiken op het nummer 0800 0402.

Reputatie 7
Badge +20

Kunnen we nog iets voor je betekenen @Jean34 of is het inmiddels toch gelukt? Hoor het graag!

Nee, nog steeds niet opgelost!!! Maandag monteur die niets kon vanwege lijn defect! Donderdag is de lijn gemaakt maar heeft de afdeling dit niet verwerkt in systeem en werken niet in weekend!! Dus kan geen monteur plannen! On hold, vandaag Ziggo eraf dus erg handig allemaal!!! Iedere dag bellen maar niemand kan of doet iets bij klantenservice!!!

Zo’n spijt de overstap naar KPN 

Reputatie 7
Badge +17

Oké! Kun je nog je gegevens invullen in je profiel, zoals José aan je vroeg? Laat het maar even weten als je dit gedaan hebt, dan kunnen we aan de slag.

@Lisa @Maja_  Profiel gedaan! Dankzij KPN effeciency nu zonder internet & tv Afgelopen week iedere dag andere antwoorden middels Klantenservice. Goed begin als nieuwe klant en schept hoop voor de toekomst #not

Reputatie 7
Badge +30

Wat ontzettend rot dit zeg.. Het is mij ook niet helemaal duidelijk waarom het niet werkt. Heb jij zelf de mogelijkheid om de Experia Box aan te sluiten? Ik ga ondertussen navraag doen bij een andere afdeling, want ik kan ook geen monteur aanvragen op een of andere manier :-(. Zodra ik meer weet, kom ik erop terug!

@Marcia_  Donderdag 14.00 uur waren ze klaar! En zou bericht of activatiemailtje krijgen!!! Toen bleef het stil!! Klantenservice iedere dag/keer ander verhaal of helemaal geen verhaal, we weten, kunnen niets. Morgen is het geregeld hopeloos…. Geen internet of tv Heul fijn KPN #not En steeds mailtjes ontvangen van KPN om een monteurafspraak te maken 😂😂

@Marcia_ Zou de 21e operationeel moeten zijn volgens afspraak

Reputatie 7
Badge +20

We hebben het uitgezet bij onze collega's die hierover gaan. Zodra we reactie hebben hoor je van ons!

Kijk eens gewoon naar al deze berichtjes… echt kansloos toch dit!!! 🙏

Mijn laatste reaktie hier. KPN net als de NS niemand verantwoordelijk, noch aanspreekbaar of een reaktie! Niemamd belt iedereen pakt het op of zet het uit…Uiteindelijk niets….  te triest zo’n bedrijf vooral naar Klanten 

Reputatie 7
Badge +15

@Jean34 Ik snap dat het super vervelend is dat dit steeds niet lukt, Mijn collega Marcia heeft een bericht doorgezet om te zorgen dat het probleem opgelost wordt. 

Er wordt dus aan gewerkt en zodra we meer informatie hebben zullen we je zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Ik snap dat het niet zichtbaar is maar we doen echt ons best! 

Reputatie 7
Badge +19

Onze collega's hebben het probleem opgelost met betrekking tot de nieuwe afspraak en ook direct de eerst mogelijke afspraak voor jou ingepland: 7 januari 2021 tussen tussen 12:00 en 14:00. Helaas kan het niet eerder. Wat mijn collega's nog meegaven is dat zelf aansluiten van de Experia Box het ook moet oplossen.