Beantwoord

steeds wegvallende WiFi

  • 29 October 2020
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Ik heb een Experia V10 en sinds enige tijs ca. 1 ½ week valt steeds de WiFi weg. Ook is het signaal niet stabiel elke keer zie ik dat de signaalsterkte pendeld. Via Kpn kan ik niemand bereiken, domweg omdat er geen telefoonnumer waar ook maar weergegeven wordt. Er zijn een aantal vage tools waarin je e.e.a. zou testen echter daar komt niks uit. Vervolgens kun je nergens naar toe en probeer ik te einde raad het hier maar eens. Mijn constatering is dat een servicecontact bij kpn onmogelijk is.

Wordt er nog hulp door kpn gegeven of niet. Is er iemand die hier een antwoord heeft of kan ik beter direct naar een kpn winkel gaan om daar mijn klacht kenbaar te maken.

 

icon

Beste antwoord door Jose_ 4 November 2020, 11:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @marinus_101, welkom op het forum!

Excuses voor mijn late reactie. Doordat we het heel druk hebben op het forum, kan ik nu pas op jouw topic reageren. 

Als je naar onze servicepagina gaat, dan kun je aangeven waar je vraag over gaat. In jouw geval is dat ‘Internet / Wifi’. Als je daar op klikt krijg je de optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Klik je daarop, dan krijg je als je een stukje naar beneden scrolt onze contactmogelijkheden te zien. Voor een volgende keer in elk geval handig om te weten. :wink:

Wat irritant dat je wifi-verbinding telkens wegvalt. Heb je de Wifi Manager al eens twee keer achter elkaar doorlopen? Als de online tool bij de tweede keer namelijk constateert dat er niets is verbeterd na de eerste keer en de snelheid van de wifi-verbinding onder de 20 Mbit/s zit, dan wordt er een gratis oplossing geboden. Je krijgt dan de keuze uit gratis Experia Wifi's of een gratis afspraak met de wifi-monteur

Reageer