Vraag

storing

  • 1 October 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Hallo, ik heb geen WiFi ivm een storing maar ik moet vanuit huis belangrijke lessen volgen. Dit kan ik nu allemaal nie


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

@Lottekim 

Heeft u geen Wifi of heeft u geen internet? Wifi word namelijk gegenereerd door de apparatuur op locatie, als hier een probleem mee is zou er dus bij u op locatie een probleem kunnen zijn en zou u eventueel kunnen proberen om uw apparaat bekabeld aan te sluiten.

Als uw Wifi wel werkt maar geen internet heeft is er mogelijk een probleem tussen uw locatie en de centrale.

 

Heeft u toevalig al geprobeerd om de acties van de zelfhulp van KPN uit te voeren?

Als u naar onderstaande link gaat kunt u kijken of er mogelijk een grotere storing speelt in uw gebied, zo niet kunt u de stappen onderaan volgen om proberen uw verbinding te herstellen.

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Lottekim! Welkom op ons KPN Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat balen dat je momenteel een storing hebt. Ik ben benieuwd naar het antwoord op de vraag die Zeonz stelt. Werkt internet wel via een kabel? 
Ik kijk uiteraard graag met je mee, hoe dit op te lossen. Kun je daarom alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? :hugging:

Reageer