Beantwoord

Storing

  • 20 January 2021
  • 23 reacties
  • 486 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Er zijn hier weer storingen. Het forum laadt traag. De kpn afbeeldingen van de moderators worden niet geladen. 

Website (storingspagina) van KPN ligt plat  

Het internet is traag en iTV kan niet gestreamd worden. 
 


 

 

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 20 January 2021, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +20

 @Anneke-Anna, ik heb verder nergens problemen mee. Ik kan gewoon casten en zie alles op het forum ook prima behalve het logo achter mijn naam. Maar het is bij mij niet traag. Werkt verder alles wel goed? Of alles inmiddels weer in orde?

Reputatie 7
Badge +10

 @Anneke-Anna, ik heb verder nergens problemen mee. Ik kan gewoon casten en zie alles op het forum ook prima behalve het logo achter mijn naam. Maar het is bij mij niet traag. Werkt verder alles wel goed? Of alles inmiddels weer in orde?

@Bart_Z  Het lijkt (slag om de arm) inmiddels verholpen 👍

Reputatie 7
Badge +20

Gelukkig maar. :)

Reputatie 7
Badge +10

Na een traag forum en trage website van KPN vanmorgen, zijn mijn favorieten (volg-topics) weg. 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Je bent niet de enige @Anneke-Anna, ik had vanochtend ook al last van een traag forum en zag zo’n drie uur geleden de favorieten onder mijn handen verdwijnen. Ook de notificatie mailtjes doen het niet meer. Ik heb contact gehad met de moderators en ze hebben de storing bij InSided aangemeld.

Ik krijg niet van alle topics notificatie momenteel. Ik zie dan door verversen van het tabblad ineens dat er op gereageerd is.

Reputatie 7

InSided heeft waarschijnlijk het commando "DELETE FROM Favorieten" i.p.v. "DELETE FROM Favorieten WHERE forum = 'community.ziggo.nl'" uitgevoerd. :wink:

Ziggo neemt vandaag afscheid van inSided en gaan over naar een ander forum platform.

Reputatie 7
Badge +10

InSided heeft waarschijnlijk het commando "DELETE FROM Favorieten" i.p.v. "DELETE FROM Favorieten WHERE forum = 'community.ziggo.nl'" uitgevoerd. :wink:

Ziggo neemt vandaag afscheid van inSided en gaan over naar een ander forum platform.

 

Grapjas :joy::joy::joy:

Van dit topic komen hier ook geen e-mailnotificaties.

Reputatie 7
Badge +21

Nee, alleen notificatie mails van mentions (@) en aankondiging privébericht zie ik nog wel @PeterG 

Ik ben de favorieten sinds vanmorgen kwijt.

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben de favorieten sinds vanmorgen kwijt.

 

Hier ook @JanD 

Volgens mij heel het forum 🙈😱

Ik ben de favorieten van de laatste maand kwijt. Die van een maand (29 dagen) geleden en ouder zijn er nog wel. Er is ook geen getal (teller) meer bij mijn favorieten.

Dat wordt een vrij lege mailbox morgen, ondanks reacties op best wel wat (nieuwe) topics vandaag.

@JanD , @Anneke-Anna , @RBxx , @wjb , @Bart_Z .

Reputatie 7
Badge +7

Gaat nog steeds niet lekker.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb net weer contact gehad met een moderator. Ze hebben InSided om een status update gevraagd.

Reputatie 7
Badge +20

Nee, we hebben alles gemeld bij Insided. Hopelijk komen ze snel in actie.

Gaat nog steeds niet lekker.

Ha ha, understatement van het jaar, @Katana321:grin: .

Net even gekeken bij mijn reacties (enige manier om forum nog béétje te volgen) maar ook de vraagstellers zijn nergens meer te bekennen. Alleen op dit topic is gereageerd.

Vlgs mij komt alleen van mentions nog mail vandaar de mentions. Maar ook in de gewone topics gebruikt en die hebben na gistermiddag nog niet gereageerd….

Ik ben alleen nog steeds de favorieten van de laatste 29 dagen kwijt. Maar mail, ook van evt. de oudere, komt er niet.

@Bart_Z , @wjb , @JanD , @RBxx , @Anneke-Anna , @Simonm .

Reputatie 7
Badge +10

Gaat nog steeds niet lekker.

Ha ha, understatement van het jaar, @Katana321:grin: .

Net even gekeken bij mijn reacties (enige manier om forum nog béétje te volgen) maar ook de vraagstellers zijn nergens meer te bekennen. Alleen op dit topic is gereageerd.

Vlgs mij komt alleen van mentions nog mail vandaar de mentions. Maar ook in de gewone topics gebruikt en die hebben na gistermiddag nog niet gereageerd….

Ik ben alleen nog steeds de favorieten van de laatste 29 dagen kwijt. Maar mail, ook van evt. de oudere, komt er niet.

@Bart_Z@wjb@JanD@RBxx@Anneke-Anna@Simonm .


Spammer 😂

 

Ik heb niet één soort melding aan staan, ik kijk altijd zelf rond. Ik heb alleen favorieten aan staan.

Ik heb de favorieten weer terug.:relaxed:

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Yes!

 

 

Reputatie 7

En notificatie mails.

Reputatie 7
Badge +20

Yes, ik krijg zojuist bevestiging vanuit Insided dat alles weer werkt. Maar dat hadden jullie al ondervonden. Had het ook niet anders verwacht. :)

@Bart_Z @wjb 

Hier komen ook de eerste notificatiemails binnen….

(het is nu 12:58)