Beantwoord

Storing?

  • 11 April 2022
  • 11 reacties
  • 313 keer bekeken

Afgelopen weekend was er een KPN storing, waar ik gek genoeg geen enkele last van heb gehad, maar vanochtend had ik opeens geen internet meer. Ik heb alle stappen doorlopen, van alles opnieuw aansluiten, tot terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar het internet blijft het niet doen. Het PON lampje op dat glasvezeldoosje blijft uit, wat volgens mij sowieso niet de bedoeling is. Heeft iemand nog andere ideeën over wat ik zelf kan doen, of wordt dit een gevalletje afspraak maken met monteur?

icon

Beste antwoord door SaskiaP136 11 April 2022, 18:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @SaskiaP136 heb je het PON-kastje al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad?

Geen resultaat, dan even bellen met 0800 0402 en zeggen dat je geen diensten meer hebt.

 

Reputatie 7
Badge +20

@SaskiaP136, wat balen zeg dat de storing toch nog kwam. Snelste en makkelijkste manier om dit te melden is via  zoals JanD al aangaf via. Dan kan mijn collega direct jouw verbinding doormeten en actie ondernemen indien nodig. 

Wil je liever dat ik voor je kijk, dan kan dat ook. Hoor ik van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan ga ik het voor je nakijken. 

Hallo @SaskiaP136 heb je het PON-kastje al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad?

Geen resultaat, dan even bellen met 0800 0402 en zeggen dat je geen diensten meer hebt.

 

Helaas, dat wordt bellen dan maar. En dat terwijl ik thuis zit met corona en geen stem haha, slechte timing.. dankjewel iig voor de tip!

@SaskiaP136, wat balen zeg dat de storing toch nog kwam. Snelste en makkelijkste manier om dit te melden is via  zoals JanD al aangaf via. Dan kan mijn collega direct jouw verbinding doormeten en actie ondernemen indien nodig. 

Wil je liever dat ik voor je kijk, dan kan dat ook. Hoor ik van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan ga ik het voor je nakijken. 

Hi Bart, 

Dat zou heel fijn zijn, dank! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan een storingsmonteur inplannen. Want het spanningsloos maken van het glasvezelkastje heeft niet geholpen? 

En je geeft aan corona te hebben? In ieder geval beterschap. Maar dan kan de monteur niet komen eigenlijk. Wanneer mag je uit quarantaine?

Ik kan een storingsmonteur inplannen. Want het spanningsloos maken van het glasvezelkastje heeft niet geholpen? 

En je geeft aan corona te hebben? In ieder geval beterschap. Maar dan kan de monteur niet komen eigenlijk. Wanneer mag je uit quarantaine?

Nee, lampje blijft uit en internet blijft het niet doen. Op vrijdag mag ik pas uit quarantaine, dus dat maakt het wel lastig denk ik... weet niet of er dan gelijk een monteur beschikbaar is? Daarom hoopte ik dat ik het zelf zo kon oplossen, of idd op afstand :') 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb voor morgen tussen 1300-1700 een monteur gepland. Hij zal je vermoedelijk bellen van te voren of alles telefonisch doen. Ik heb gemeld dat je corona hebt. Hoor graag hoe het afloopt. 

Tot die tijd heb ik je nog een extra bundel op jouw mobiel gegeven zodat je wel gewoon dingen kan blijven doen op het internet mocht dat nodig zijn. 

 

Ik heb voor morgen tussen 1300-1700 een monteur gepland. Hij zal je vermoedelijk bellen van te voren of alles telefonisch doen. Ik heb gemeld dat je corona hebt. Hoor graag hoe het afloopt. 

Tot die tijd heb ik je nog een extra bundel op jouw mobiel gegeven zodat je wel gewoon dingen kan blijven doen op het internet mocht dat nodig zijn. 

Fantastisch Bart, dankjewel!!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. Ik hoor graag hoe het verloopt. 

Graag gedaan. Ik hoor graag hoe het verloopt. 

Hi Bart,

 

Vanmiddag kreeg ik een sms'je van KPN dat er toch inderdaad een storing was en dat ze bezig waren deze te verhelpen. Inmiddels doet mijn glasvezel het weer! Zou de afspraak met de monteur weer kunnen worden afgezegd? Toch zonde van zijn/haar tijd, en dan kunnen ze mooi iemand anders helpen. Nogmaals bedankt voor de snelle service vandaag!

Reputatie 7
Badge +20

Yes, die is er al uit. Die is er meteen uitgehaald toen jij de sms ontving. Fijn dat het nu weer opgelost is. Beterschap!