Beantwoord

storing internet en tv STB-NMC-400 Almere

  • 1 February 2021
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Woon in Almere.

Mijn abonnement bij KPN is bijna 80 euro reeds 5 jaren met soms wel eens een storing.

Geleverd Experia Box v9,  2x HD tv Ontvanger , snel int. 200/200. en vast Tel.

Ook ivm. geen vaste kabel verbinding 2x DVS 650  (diun-ntdq-fbmw-ornl aangeschaft aanrader KPN).

Heb sinds half december regelmatig een storing t.w. STB_NMC_400.

Inmiddels alle aanwijzingen opgevolgd om dit te verhelpen (zonder resultaat) heeft veel tijd gekost.

Ook geen werkzaamheden in mijn buurt aldus de KPN.

Nu kreeg ik (pas) 12 jan. een mailtje dat er een storing is geweest hiervoor sorry.

De KPN mailt mij 22 jan.  de oplossing voor het  trage tv- menu gevonden te hebben.

We hebben uw tv-ontvanger geüpdatet, bedankt voor uw geduld u krijgt wat extra kijkplezier

voor jong en oud.

Terug gemaild dat van kijkplezier geen sprake is, want ik heb nog regelmatig STB_NMC_400 op tv.

Ook geen werkzaamheden in mijn buurt

Wederom alle aanbevelingen va de KPN opgevolgd maar nu geeft de KPN een aanbeveling dat ik WIFI versterkers van €149 moet aanschaffen.

Betaal ik nu mijn Abonnement voor storingszenders?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 February 2021, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @C. van den B. . Welkom op het forum.

Erg hinderlijk dat jij deze storing telkens hebt. Het vervelende toeval is dat er momenteel ook een landelijke storing mee is:

Aangezien jij gebruik maakt van devolo's kan het daar ook aan liggen. Heb jij de mogelijkheid om het (tijdelijk) met een kabel te proberen? Dit is een goed middel om er achter te komen of het aan die DVS'n ligt. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

De antwoorden en mogelijk aangedragen oplossing zijn door mij al geprobeerd.

Ook was er volgens de KPN geen storing in mijn omgeving daarvoor wel.

Aangeboden tijdelijk door de KPN een aantal films en zenders extra.(voor het ongemak)

Echter ook niet fatsoenlijk te zien ivm. STB-NMC-400.

Via de KPN verzocht een update te doen op mijn adres, geconstateerd dat mijn Wifi waarde

onder mijn abonnement zat moest zijn 200 was 33.

Moet maar na 6 jaar 2 versterkers aanschaffen a 149 euro volgens KPN.

Sinds mijn vraag aan uw forum en de update is mijn ontvangst goed alhoewel de Wiffi waarde

nog steeds onder de maat is namelijk 59.

Besloten bij een eerstvolgende storing mijn abonnement op te zeggen.

M.v.g. C van den Berg.