Beantwoord

Storing internet, tv en bellen sinds 14.00 uur

  • 28 June 2021
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Badge

Storing zou om 18.30 uur opgelost zijn maar is dat nu drie uur later nog niet. Hoelang gaat s dit nog duren? Geen internet, geen tv en niet kunnen bellen of gebeld worden. Ik word hier absoluut niet vrolijk van. Graag zo snel mogelijk contact

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 June 2021, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Annelies Mélotte, van harte welkom hier. 

Rot dat je verbinding het niet doet, logisch dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Je kunt op onze website controleren of er een storing in jouw buurt is, en wat daar de status van is. Dit geldt alleen voor algemene storingen, als er specifiek iets op jouw verbinding speelt kom je daar natuurlijk niets tegen.

Dan is de snelste manier voor hulp hierbij door telefonisch (via 0800-0402) of via chat contact met onze klantenservice op te nemen. Onze collega's kijken dan meteen de verbinding voor je na en ondernemen de benodigde actie. Als je liever via deze weg geholpen wordt kan dat natuurlijk ook. Vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en laat het hier weten zo gauw je dit hebt gedaan.

Badge

Er wordt een storing gemeld op ons adres, maar die zou om 18.30 uur verholpen zijn. Niet dus, maar ook geen bericht hoelang het nog gaat duren of over wat er aan de hand is. Vanmiddag een vanavond al niet kunnen werken, ik moet er niet aan denken dat dit morgenochtend nog zo is.

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap dat je baalt, maar ik zie dat de lijn inmiddels weer online is. Dat is fijn. Mocht er nog weer wat zijn, laat het dan weten.Â