Beantwoord

storing niet opgelost

  • 3 February 2020
  • 12 reacties
  • 133 keer bekeken

Zojuist een melding gehad dat onze storing is opgelost. Sinds een week is er een kabel door grondwerkzaamheden doorgehaald. Net gebeld en er wordt een nieuwe melding gemaakt. Ik voel me niet serieus genomen, zo hoeft KPN minder te vergoeden. Inmiddels extra data bij mobiele provider aan moeten schaffen om thuis te kunnen werken. En na een week wijzen ze ons pas op een noodpakket dat over 2 dagen komt. 

icon

Beste antwoord door Lisa 3 February 2020, 21:41

Bekijk origineel

12 reacties

Badge +19

En wat is nou je vraag of heb je die niet?

Reputatie 7
Badge +17

@Klaarmetkpn Allereerst welkom op ons Forum! Wat ruk dat je een storing hebt met internet thuis. Als je een noodpakket gaat ontvangen dan lijkt het erop dat het gaat om een complexer probleem dan in eerste instantie verwacht werd. Vervelend dat je extra MB’s hebt moeten aanschaffen. Klopt het dat je mobiele abonnement loopt via een andere provider? Als dit niet zo is, dan hadden wij jou in eerste instantie gewoon moeten voorzien van 50GB op je mobiele abonnement. Deze 50GB geven wij namelijk aan klanten die een storing hebben met internet thuis. 

Ik ben benieuwd of ik in deze iets voor je kan betekenen. Wil je dat aan me laten weten? Als je alvast je gegevens wilt invullen in je profiel dan kan ik eventueel meteen met je meekijken. 

En wat is nou je vraag of heb je die niet?

Zure pruim

@Klaarmetkpn Allereerst welkom op ons Forum! Wat ruk dat je een storing hebt met internet thuis. Als je een noodpakket gaat ontvangen dan lijkt het erop dat het gaat om een complexer probleem dan in eerste instantie verwacht werd. Vervelend dat je extra MB’s hebt moeten aanschaffen. Klopt het dat je mobiele abonnement loopt via een andere provider? Als dit niet zo is, dan hadden wij jou in eerste instantie gewoon moeten voorzien van 50GB op je mobiele abonnement. Deze 50GB geven wij namelijk aan klanten die een storing hebben met internet thuis. 

Ik ben benieuwd of ik in deze iets voor je kan betekenen. Wil je dat aan me laten weten? Als je alvast je gegevens wilt invullen in je profiel dan kan ik eventueel meteen met je meekijken. 

Heel graag. Mobiel inderdaad niet via KPN. KPN kon mij daarvoor geen goede aanbieding doen.

Reputatie 7
Badge +17

Ohnee, hier baal ik van.. Ik heb helemaal niet meer gereageerd. Ik kan je helaas geen extra GB geven op je mobiel omdat deze bij een andere provider zit. Heb je ondertussen al het noodpakket mogen ontvangen? Ik hoor graag van je, want deze kunnen we wel gewoon onbeperkt upgraden. Mocht dit nodig zijn, zou je dan het simkaart nummer willen toevoegen aan je profiel?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Klaarmetkpn Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik neem aan dat je ondertussen geen last meer hebt van de storing. Je bent in de toekomst weer van harte welkom op ons Forum!

Hier ook al de hele dag storing, geen internet en tv mb's gaan ook wel erg snel nu we geen Wi-Fi hebben. 

Badge +19

@Mell86 kan je iets uitgebreider zijn? Wat is de storing? Tv of internet? Welke lampjes branden er niet of wel op de experiabox?

Er is een kabel geraakt op dorp dus vanaf 8.20 doet niks het meer, zou eerst om 12.30 opgelost zijn daarna om 20.15 en om 7 uur morgenochtend 

Badge +19

O dat gaat nog wel even duren vanwege het corona gebeuren vrees ik.

Gelukkig deed alles het weer vanmorgen, alleen zijn me mb's nu wel bijna op.

Reputatie 7
Badge +17

@Mell86 Fijn dat de storing uiteindelijk is opgelost. Omdat je je gegevens al hebt ingevuld in je profiel kon ik even met je meekijken. Inderdaad je zou de maand net die doorkomen met het abonnement dat je nu hebt door een verhoogd data gebruikt. Daarom heb ik een 5GB coulance bundel aan je toegekend. Hier kom je als het goed is ruimschoots de maand mee door. :wink:

 

Reageer