Vraag

Storing: problemen met tv en wifi

  • 17 February 2020
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb een storing in mijn modem, valt continue uit en alle stekkers zitten goed aangesloten.

vooral tijdens het tv kijken ,moet ik continue van zender wisselen om hem weer werkend te krijgen.

ook valt mijn WiFi signaal continue weg!

 

mvg jeroen


7 reacties

Hallo @Fan groot , welk merk en type modem heb je van KPN?

Heb je een glas-abo of een xDSL-abo?

Heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven? Dat is dus niet alleen aan/uit zetten.?

 

Ik heb een experia v10 a modem, en nee nog geen fabrieksreset geprobeerd.

ik heb een xDSL abonement.

 

mvg jeroen

Hallo @Fan groot , probeer dan eens een fabrieksreset d.m.v. een paperclip in het resetgaatje gedrukt houden totdat alle lampjes gaan knipperen en dan los laten.

Heb hem gereset, nog steeds hetzelfde probleem.

 

mvg Jeroen

Reputatie 7
Badge +11

Kijk eens hier Zender tijdelijk niet beschikbaar

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Fan groot Welkom hier op het KPN Forum en goed om te zien dat je al de nodige hulp hebt gekregen van je medeforumgenoten. Uiteraard wel jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Hoe heb je het één en ander aangesloten: maak je enkel gebruik van wifi en Draadloze Verbindingssets? Wat gebeurt er als je het bekabeld probeert? En kun je me vertellen met welke kleur de lampjes op je Experia Box branden op het moment dat de verbinding wegvalt? 

Natuurlijk kijk ik graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Fan groot Ik heb geen reactie meer van je gezien. Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Reageer