Beantwoord

Storing wifi incidenteel

  • 22 November 2020
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Thuis valt om de tien minuten, soms vaker, soms minder vaak, de wifi uit. Verbinding lijkt sowieso wat trager dan een week geleden. Vanaf 18 november hebben we dit probleem. Standaardoplossing via KPN site heeft het niet opgelost. Wat kunnen we nog doen?

icon

Beste antwoord door ErikKpn74 24 November 2020, 09:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Welke experiabox heb je en wat hangt er allemaal aan? Welke snelheid haal je bekabeld en via Wi-Fi?

Ik heb de experiabox V8. TV en vaste telefonie gaat bekabeld.

 

Op de wifi zit meestal twee mobiele telefoons en één laptop. Uiteraard wisselt dat nog wel eens. Het opvallende is dat er vóór 18 november nauwelijks problemen waren.

 

Via de Wifi manager was de wifi snelheid in ieder geval ruim boven de 20. De bekabelde snelheid moet ik ook testen via de Wifi manager van KPN? 

Het probleem is vanzelf opgelost. Gister in de loop van de dag was alles weer ok.