Beantwoord

Storing Zoetermeer 7/8 feb 2021

  • 8 February 2021
  • 9 reacties
  • 107 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds gisteravond is er een storing in regio Zoetermeer. Er wordt niets duidelijk gemaakt je krijgt alleen melding helaas niet gelukt wij doen ons best nu moeten wij wachten tot 20:30 uur maar is wat is er aan de hand waarom is njke duidelijk. Hier in de flat zijn er ook ouderen die zijn helemaal niet bereikbaar vindt dit echt niet kunnen! Kinderen worden nu echt gek! Werken van uit huis gaat ook niet als alles via een mobiel moet. Helpppp wat is er aan de hand dit kan toch niet!

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 8 February 2021, 19:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedenavond @Reh, een storing is natuurlijk nooit fijn. Ik zie inderdaad dat de storing in Zoetermeer afgelopen nacht aangemeld is bij de storingsdienst. Ze hebben alleen flink hinder van de sneeuw, dat maakt dat ze de storing minder snel kunnen oplossen (omdat de monteur minder snel op locatie kan zijn) dan gewoonlijk de bedoeling en planning is. Excuus voor het ongemak! Onze storingsdienst doet haar uiterste best om de storing zo snel mogelijk te verhelpen.

Ook in Noordwijk, Voorhout heel dag niks ! KPN is ook niet te bereiken? Klanten Service bestand niet….geen kontact nummer; geen verbinding ; niks ! 

Tja flink hinder van de sneeuw dat snap ik komen ze er niet bij door de sneeuw of is de monteur bedolven onder het sneeuw hmmm hopelijk heeft kpn nog een paar monteurs die wel bij de locatie kunnen komen. Want het ziet er nu niet naar uit dat wij morgen kunnen werken online thuis dat wordt dag twee. Zielig voor de ouderen hier in onze wijk die hebben nu helemaal niks geen tv geen telefoon! Ze kunnen al niks door Corona en nu zijn ze onbereikbaar. Weer een melding per sms morgen 10 uur ik heb er een hard hoofd in! Toch nog vriendelijk bedankt voor het antwoorden.
 

Nog steeds is de storing niet opgelost. Thuiswerken en online school weer niet mogelijk voor de 2e dag op rij. Ik heb gisteravond contact opgenomen met KPN. Zij konden mij niets anders melden dan dat er een storing is. Zij hadden geen idee wat er aan de hand is. Ze konden er ook niet achter komen omdat het probleem bij KPN netwerken zou liggen en niet bij KPN en dat dit toch echt een ander bedrijf is. Wat een onzin! Ook compensatie kunnen we als gebruikers vergeten werd mij verteld. Ik kon wel een klacht indienen via de website zei men. Dan moet ik toch eerst internet hebben!!!!!

Ik lees zojuist dat de storing waarschijnlijk om 14:00 opgelost zal zijn (dat geloof je toch zelf niet).

Ik krijg nu pas een standaard smsje van KPN dat het probleem niet kan worden opgelost voor 10:00. Dat had ik al door om 10:20!! :rage:

Nou ik heb nu regio omroep west ingeschakeld gevraagd of ze ook op onderzoek uit kunnen! Hopelijk kunnen hun het uitzoeken. Want wij als consument hebben weinig recht want als het bedrijf of een bank was geweest waren er wel meer mogelijkheden en was het meteen op het nieuws! Want helaas nog steeds niks nu weer een sms dat het 14:00 uur opgelost zal worden! Ik denk het niet! Ja en dan zeggen je krijgt een vergoeding maar kan al twee dagen niet werken pffff ellende kpn! 

Goeie actie om omroep west in te schakelen.

Ik las overigens dat bedrijven met een Experiabox V10 een 4G dongel als backup kunnen aanvragen om de internetverbinding over te nemen zodra de vaste verbinding uitvalt. Dit kan via de USB-poort van de Experiabox. KPN weet dus dat dit kan. Het zou KPN sieren als ze dit nu ook aan particulieren gebruikers gaan aanbieden zodra men weet dat een storing niet binnen een paar uur op te lossen is.

Zo dat zou idd geweldig zijn als kpn dit kan doen! Ja ik ben heel benieuwd naar omroep west.
Nu is het alleen maar afwachten kan niet meer positief zijn maar denk dus echt niet dat het om twee uur is verholpen! Ben bang dat dit niet snel zal gaan! Jammer dat KPN nog steeds niks weet en niets communiceert en dat voor zo een groot bedrijf. Sterkte voor alle gedupeerde zoals ik! 

Storing is opgelost: ben eigenlijk wel benieuwd wat het nou was of moet ik nou maar mijn mond houden en blij zijn! Communicatie met kpn is heel fijn! (Not) 

 

Â