Beantwoord

Stroomadapter Experia V10

  • 11 January 2021
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedemiddag, de adapter van mijn Experia Box V10 staat op het punt het te begeven. Wifi valt telkens uit. Verschillende stopcontacten geprobeerd, maar dat helpt niet. Hoe kom ik aan een nieuwe adapter?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 January 2021, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @secretaresse. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe stroomadapter toe te sturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel?

Hoi Vikash, hartelijk dank voor uw reactie. Het wordt nu dringend, de stroomadapter valt steeds vaker uit. Is het mogelijk om snel een nieuwe toe te sturen? Mijn gegevens heb ik ingevuld in het profiel.

Reputatie 7
Badge +21

Dan wordt het inderdaad tijd om de stroomadapter te vervangen. Ik heb heb zojuist een nieuwe toegestuurd. :blush: