Beantwoord

Stroomadapter FTU/NT gesneuveld

  • 5 October 2023
  • 16 reacties
  • 209 keer bekeken

Hoi, mijn stroomadapter van glasvezelkastje is ook zojuist gesneuveld. Kan ik een nieuwe opgestuurd krijgen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 October 2023, 10:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Hoi @Mars1981 .  Welkom op het forum.

Heb je een foto of een merk+serienummer voor mij? Liefst een foto.  

 

Heb je hier genoeg aan?

Reputatie 5
Badge +1

Wellicht wordt er een foto van het glasvezelkastje bedoeld.

Wellicht wordt er een foto van het glasvezelkastje bedoeld.

Dat lijkt mij ook.

Reputatie 7
Badge +9

Het is een heel standaard 12V/0,5A 2.1/5.5mm. Ik heb misschien 10 thuis liggen van afgedankt apparaten (modem,router,HD-box...)

Reputatie 5
Badge +1

Hoe dan ook, de zaak kan alleen maar sneller gaan als TS een foto van het kastje plaatst.

Het is een heel standaard 12V/0,5A 2.1/5.5mm. Ik heb misschien 10 thuis liggen van afgedankt apparaten (modem,router,HD-box...)

Ik heb een lange lijst met na te bestellen spulletjes. Ik kan 2 types opsturen. Maar in Nederland hangen veel meer verschillende types. 

Als TS een FTU heeft niet op het lijstje staat is het vaak een monteur. 

@Ik_Combineer  Die voedingen, zijn die universeel inzetbaar? (ik vermoed van niet want waarom anders het onderscheid maken in onze logistieke module)

Reputatie 7
Badge +12

Nee die zijn niet universeel, ook ik heb echt een foto nodig van de FTU want herken deze niet 123 

Ik ga er vanmiddag na mijn werk een foto van maken

Reputatie 7
Badge +9

Heb snel naar LEI "mu05-n120050-c5" gegoogled. Een PL-webshop heeft ie voor 20,- zloty of 4,4€

https://allegro.pl/oferta/zasilacz-lei-12v-0-5a-mu05-n120050-c5-13772759004

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Heb snel naar LEI "mu05-n120050-c5" gegoogled. Een PL-webshop heeft ie voor 20,- zloty of 4,4€

https://allegro.pl/oferta/zasilacz-lei-12v-0-5a-mu05-n120050-c5-13772759004

 

 

Er zit gewoon garantie op die dingen + het is eigendom van KPN. Dus als @Mars1981 ergens vandaag een foto van zijn FTU deelt hoeft hij er niks voor te betalen → en is het er vast ook nog sneller dan vanuit Polen.

 

Goed zo?

Bijna, @Mars1981 . Nu nog even je profiel invullen. Dan kan ik je terugvinden in het systeem.

» profielpagina» 

 

Geef je mij hier een seintje als je dat gedaan hebt?

Ja ik vul de gegevens zsm in