Beantwoord

Super Wifi niet gratis voor bestaande klanten

  • 8 June 2020
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Vorige maand zijn wij, na een voorstel van KPN, over gegaan van Telfort naar KPN klein zakelijk. Waarom is ons toen de 2 super wifi punten niet aangeboden en wordt er nu volop mee geadverteerd?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 June 2020, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Geldt die actie überhaupt voor een zakelijk abonnement dan?

Edit: ja lijkt me wel.

Welke datum is het nieuwe abonnement in gegaan?

Op 8 mei

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JBruil, welkom! Er is een periode geweest dat we de Superwifi punten actie tijdelijk stopgezet hadden i.v.m. de voorraad door Corona en het overweldigende succes. Het is mogelijk dat jij jouw aanvraag net in die periode gedaan hebt. Voor vragen hierover kan je het beste contact opnemen met onze zakelijke collega's. Zij kunnen hierin echter waarschijnlijk niets voor je betekenen, jij hebt immers wel de welkomstkorting gehad als het goed is én het abonnement kan niet meer geannuleerd worden. Wel kan je ze zelf aanschaffen via onze website. 

Dat is dan enorm klantvriendelijk van KPN

Waarom moet ik als trouwe klant betalen voor super WiFi 

Waarom moet ik als trouwe klant betalen voor super WiFi 

Hallo @Gerard.b , omdat je ooit als ‘nieuwe’ klant al een keer een voordeeltje hebt gehad in de vorm van korting of iets anders.

Voor bestaande ‘trouwe’ klanten biedt KPN de wifi-punten met 25% korting aan.

Â