Beantwoord

Super wifi punten KPN

  • 12 March 2020
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Hoi,

 

Heb sinds twee weken de super wifi punten van KPN aangesloten en heb sinds dien problemen dat bijna iedere dag de verbinding weg is. en dat ik alles opnieuw moet opstaren. 

Het probleem dat hij aangeeft iedere keer is, Wifi geeft geen geldige IP-configuratie.

Hiervoor zat ik gewoon op de experiabox V10 van ongeveer twee maanden en oud en dat toen kreeg ik de vraag nooit en deed de wifi het redelijk. 

Het probleem doet zich vooral voor op de laptops en deze werken met Windows 10.

icon

Beste antwoord door Chrizziey 14 March 2020, 21:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Dag @John van Persie ,
Dat is wel gek, want de Superwifi zou dit automatisch goed moeten aangeven. Gekke vraag misschien, maar heb je de superwifi punten al eens hard gereset? Dit kan door met een sateprikker o.i.d. in het resetgaatje te prikken. Daarna alle punten opnieuw koppelen via de KPN Thuis app. Brandt er ook een afwijkend lampje toevallig? (anders dan groen?)

Reputatie 7
Badge +24

Die thuis app heb je niet nodig. Ze zouden het gewoon standaard goed moeten doen. Heeft u de SuperWifi met originele kabel aangesloten?

Reputatie 7
Badge +21

De Wifi van de V10 wordt uitgeschakeld dus één Super Wifi moet bij de V10 in de buurt blijven staan.
Ook moet deze minimaal 10 minuten met een kabel aangesloten blijven tot het lichtje groen wordt, om de gegevens over te nemen.
Heb je de v10A misschien? Daar wordt de wifi niet van uitgeschakeld.
Ik begrijp n.l. uit je bericht dat je de V10 slechts 2 maanden hebt en dan zou het eigenlijk de v10A moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @John van Persie, welkom! Heb je iets gehad aan de tips die hier gegeven worden? Zou je de gestelde vragen willen beantwoorden als je nog hulp wenst? We helpen je er graag verder mee.