Beantwoord

superWifi

  • 2 March 2020
  • 6 reacties
  • 442 keer bekeken

Toch wel heel vreemd dat je als bestaande klant, 30 jaar al, nu glasvezel hebt en op de bovenste verdieping met de jaren steeds slechter internet krijgt via wifi. Vindt het nog vreemder dat nieuwe klanten nuĀ gratis wifi punten ter waarde van 149 euro krijgen enĀ  al 30 jaar betalende klanten ze moeten betalen.

icon

Beste antwoord door Joep1965 2 March 2020, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

U kunt bij slecht wifi ook gratis Experia Wifi's krijgen hoor. Doe de wifimanager https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login De experia wifiā€™s moeten wel bekabeld worden aangesloten en ze werken prima. En ga nou niet zeggen dat u geen kabels kan trekken want dat is onzin.

@Joep1965

Hoezo kabels niet kunnen trekken onzin

als alles beton is word het heel moeilijk

bij mij de kelder biljart / zwembad sauna en 3 dubbele garage was dit onmogelijk geweest als ik daar geen loze buizen had gelegt

Of bijvoorbeeld bij huurpanden waar boren niet is toegestaan

ik bedoel dat het niet overal mogelijk is om een utp kabel te leggen

Echt de laatste NOOD oplossing is van die stekker dingen

mijn advies indien mogelijk utp leggen/trekken

Badge +19

Er zijn toch tegenwoordig allerlei plinten, kabelgootjes etc. Ik zal niet zeggen dat het de fraaiste oplossing is maar als je nou echt heel graag wifi op zolder wil dan moet je er wel wat voor over hebben. En zoals je weet...ik ben fan van kabels:wink:

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb boven de kabels gewoon onder de vloerbedekking lopen. Zie je niks van.

Hoi Allemaal en @azundert1967Ā 

Ik kan hier wel even kwijt dat die Super WIFI Punten in mijn huis op een uitstekende manier hun werk verrichten.

Een eventuele aanschaf zou het plezier van een goed werkend WIFI netwerk vergroten.
En ik had ergens gelezen dat als ze niet bevallen je ze binnen 14 dagen kunt retourneren.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @azundert1967Ā zoals je kunt lezen zijn er een hoop alternatieven op de betaalde superwifi punten. Ik wil hier nog wel aan toevoegen dat als je van de wifimanagerĀ de gratis (bekabelde) wifi experia's krijgt je deze ook aan kunt sluiten op de kabel die naar je TV-ontvangers lopen. Zo hoef je niet persĆ© nieuwe kabels te trekken!