Beantwoord

Superwifi biedt geen verbetering op bovenste verdieping

  • 26 July 2021
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Beste KPN fora gebruikers wie kan/wil helpen zojuist twee wifi super punten aangeschaft en deze geïnstalleerd. Echter heb ik op de beneden verdieping prima internet 

maar als ik dit ga vergelijken met de 1ste verdieping is het bar en boos.

Het eerste wifi punt bevind zich via de kabel rechtsreeks op het modem de tweede op de eerste verdieping recht boven de eerste deze is echter draadloos aangesloten. hoe kan ik de snelheid zonder kabel te trekken verbeteren op de eerste verdieping?

Beide wifipunten kleuren groen en wifi in de modem staat uit aangezien het hier om een expiria v10 gaat.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door CloakNL 28 July 2021, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Gaat het om een betonnen woning ?(vloeren) Als je de 2e superwifi eens uitzet, hoeveel streepjes wifi heb je dan nog over?

als ik hem boven uitzet heb ik 4 wifi streepjes verbinding en is de snelheid 

 

Zojuist mijn probleem opgelost, het wifipunt wat ik boven had staan met de kabel aangesloten op het modem vervolgens de snelheid gemeten wat bleek er kwam een karige 66Mbps uit.

wifi punt gereset door met een pinnetje het resetknopje ingedrukt te houden voor ongeveer 5 seconden . Toen het wifipunt opnieuw geconfigureerd. en nog maals gemeten wat bleek er kwam toen 197Mbps uit.

Prima verbetering zou ik zeggen daarna het tweede wifi punt wat in eerste instantie beneden stond boven geplaatst zonder kabel gemeten snelheid 179Mbps.

topic mag een slotje op .

 

Reputatie 7
Badge +10

Toppie :thumbsup: