Beantwoord

Superwifi gratis aangeboden na klacht

  • 18 March 2021
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Goedemiddag,

enige tijd geleden hebben we meermaals een wifi check uitgevoerd, er is uiteindelijke ook een monteur bij ons langsgekomen maar hij heeft het probleem ook niet kunnen verhelpen. Hij boodt ons bedraden wifi versterkers aan maar wij hebben geen aansluitpunten behalve in de meterkast. wij hebben vervolgens 3 superwifi punten gekocht via KPN.   Onze buren zitten ook bij KPN en hadden hetzelfde probleem. Zij kregen vervolgens 2 supewifi punten gratis aangeboden twv 199 eur. 

Graag zou ik willen weten waarom wij niet in aanmerking komen voor dit aanbod.

 

Met vriendelijke groet,

Boudewijn Baan

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 March 2021, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Boudewijn Baan, welkom! We hebben inderdaad aan een kleine groep klanten die onder andere meermaals contact hebben gehad over slechte wifi dit aanbod gedaan. We hebben op basis van een aantal criteria een kleine groep mensen uitgekozen hiervoor. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat jij dit aanbod niet hebt gekregen en ze zelf aangeschaft hebt. Ik kan het je ook niet aanbieden helaas :-(. Hopelijk heb je alsnog veel profijt van de door jou gekochte SuperWifi punten!Â