Beantwoord

superwifi kanaal veranderen lukt niet

  • 18 July 2020
  • 4 reacties
  • 407 keer bekeken

Ik heb sinds een paar dagen KPN SuperWiFi, deze is aangesloten op een Experia Box V9 en Glasvezel. Maar ik heb gemerkt dat de WiFi snelheid niet hetzelfde is als het abonnement is, en ook niet bijna hetzelfde. Dus heb ik een WiFi analyzer gedownload, en deze vertelde mij dat ik op een heel slecht kanaal zat. dus deze wilde ik veranderen door 192.168.2.151 dit te gebruiken voor de superwifi, en toen gebruikte ik het admin password wat of de achterkant van de superwifi met knipperend blauw lampje, maar deze werkte niet. Kan u mij hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 July 2020, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi KCX, welkom! Hoe heb je de Superwifi geïnstalleerd? Was dat via de KPN Thuis app? Want in dat geval heb je waarschijnlijk op dat moment een nieuw wachtwoord moeten instellen. Die moet je nu dan ook gebruiken om in te loggen.

@Erik_  Ik heb de Superwifi niet met de KPN thuis app geïnstalleerd, ik heb geen apps ofzo gebruikt om de Superwifi te installeren. Wel heb ik later nog de KPN thuis app gedownload, maar ik heb niet het wachtwoord van de Superwifi veranderd (in ieder geval, geloof ik, anders zou ik ook niet weten waar dat zou moeten) ik heb gewoon bij het inloggen op het IP adres van de Superwifi het wachtwoord van de Superwifi zelf gebruikt, dit werkte niet, toen heb ik nog wat andere KPN wachtwoorden gebruikt, en deze werkten ook niet. Dus ik weet niet wat ik nu moet doen.

Reputatie 7
Badge +24

Lukt het inloggen met de home / thuis app wel? Of ook niet?

Reputatie 7

Dan ben ik ook benieuwd of het met de KPN Thuis app wel lukt om erin te komen. Mocht dat ook niet willen dan is resetten en herinstalleren het beste. Dat houdt in ontkoppel de Superwifi, reset je Experia Box, reset de Superwifi zelf en herhaal het installatieproces. Doe dit bij voorkeur met de app.Â