Vraag

Superwifi punten niet gekregen

  • 26 October 2020
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Dag, ik heb per oktober alleen een internet abonnement bij KPN. Ik had het abonnement aangeklikt waarbij ik twee superwifi punten binnen zou krijgen. Echter vraag ik me af wanneer ik deze thuis kan ontvangen. Weet iemand dit? Ik kan nergens op de website terug vinden binnen welk tijdsbestek ik deze superwifi punten zal ontvangen. 

 

*Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


5 reacties

Reputatie 2
Badge +5

Hi @ValerieMeij! Goed dat je even contact opneemt. Staat op de bevestiging ook dat je SuperWifi zou ontvangen? Wil je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik alle gegevens er even bij pakken en het voor je nakijken. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u welkomstkorting ontvangen? 

Dag Danny, ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld. Op de bevestiging staat inderdaad dat ik een bestelling had gedaan waarbij ik superwifi punten zou ontvangen. Dit is ook bevestigd afgelopen week toen ik de klantenservice belde van KPN. Ik moet nog altijd teruggebeld worden door een andere afdeling van KPN, tot heden nog niet gebeurd. 

Reputatie 2
Badge +5

Bedankt voor het aanvullen! Ik zie het inderdaad terug. Mijn collega heeft het doorgezet naar een achterliggende afdeling. Deze zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om het verder op te pakken. Omdat het momenteel op alle fronten drukker is dan verwacht, duurt dat iets langer dan gebruikelijk. Ik verwacht dat er in de loop van komende week contact met je wordt opgenomen. Sorry voor de vertraging! Weet dat we er mee bezig zijn. 

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @ValerieMeij! Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je de SuperWifi punten inmiddels hebt gekregen, klopt dat? Zo niet, wil je het dan laten weten? Dan kan ik er achteraan. 

Reageer