Beantwoord

SuperWifi punten verdwijnen steeds uit de KPN Thuis app

  • 4 February 2021
  • 2 reacties
  • 378 keer bekeken

Ik heb dit inmiddels ook ervaren (gegevens van de super WiFi punten niet meer zichtbaar), niet blij geven het vele werk om het te herstellen.

Maar alles netjes opnieuw geïnstalleerd en alle gegevens waren weer zichtbaar (1-2-2021), joepie 👏 

Echter sinds gisteren (4-2-2021) weer hetzelfde probleem, gegevens van de WiFi punten niet meer zichtbaar, performance gelukkig oké 👌 

Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit steeds terugkomt, is nogal wat werk om alles te resetten en opnieuw aan te melden!!!

Graag een permanente oplossing KPN.


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door tonymelony 8 February 2021, 08:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@DvG007

Wat ziet U dan wel nog in de KPN thuis app ?

Vraagt hij soms weer om het beheerderswachtwoord in te vullen ?

Werkt wel alles nog goed als de Superwifi punten niet meer zichtbaar zijn.

Als het nog eens voorkomt zou je de primary Superwifi (de bekabelde) waar je op inlogt eens uit en weer aan kunnen zetten (rustig laten opstarten). 

Meestal zie je dan de wifipunten ook weer terug in je app.

Hi, ik zie dan alleen het startscherm van de app en alles werkt perfect en zoals eerder ingesteld.

maar voor mij was het de gouden tip, alles weer zichtbaar 👍👍👍