Beantwoord

superwifi - verbetering wifi?

  • 1 May 2020
  • 7 reacties
  • 137 keer bekeken

Wij hebben hier en daar (tuin en huis) wat slechte WiFi en ik vroeg mij af of superwifi punten dit zouden oplossen? Daarnaast zou ik ook willen weten of het verhogen van 100 mpbs  naar 200mbps het WiFi signaal zal verbeteren?

 

alvast dank voor reactie

icon

Beste antwoord door Pjotr1508 7 May 2020, 19:43

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

Het verhogen van de snelheid gaat in dit geval niets oplossen. Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Nee nog niet, ben bang dat ik daarna geen verbinding meer geb

Reputatie 7
Badge +28

Wij hebben hier en daar (tuin en huis) wat slechte WiFi en ik vroeg mij af of superwifi punten dit zouden oplossen? Daarnaast zou ik ook willen weten of het verhogen van 100 mpbs  naar 200mbps het WiFi signaal zal verbeteren?

 

alvast dank voor reactie

@Pjotr1508

Voor de versterking van het signaal zou Superwifi heel goed kunnen zijn. Meer Mbps geeft geen verbetering van het signaal. 
 

KPN zegt zelf:

 

kpn SuperWifi 
de totaaloplossing voor supergoeie wifi

KPN SuperWifi is dé totaaloplossing voor nog beter dekkende wifi in je gehele huis. Hoe je ook woont! Want met KPN SuperWifi creëer je, samen met het veilige KPN modem, de nieuwe KPN Thuis app en de innovatieve KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel eigen wifinetwerk. 

Meer lezen?:

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

 

Het verhogen de de snelheid heeft geen gevolgen voor de sterkte van de Wifi.

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Pjotr1508 en welkom op het Forum :) Ik zie dat @Joep1965 en @Noordzee je al van de nodige informatie hebben voorzien. Heb je hier iets aan gehad? Sowieso zou ik je wel willen adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Je geeft echter aan dat je bang bent dat je daarna helemaal geen verbinding meer hebt; hier hoef je niet over in te zitten. De Wi-Fi Manager brengt de kwaliteit van de Wi-Fi bi jou thuis in kaart en zal op basis daarvan verbeteringen doorvoeren of met een oplossing komen in de vorm van gratis KPN Experia Wi-Fi (versterkers). Het kan dan ook echt geen kwaad om hier eens mee bezig te gaan, baat het niet dan schaadt het niet!

Reputatie 7
Badge +28

Wij hebben hier en daar (tuin en huis) wat slechte WiFi en ik vroeg mij af of superwifi punten dit zouden oplossen? Daarnaast zou ik ook willen weten of het verhogen van 100 mpbs  naar 200mbps het WiFi signaal zal verbeteren?

 

alvast dank voor reactie

@Pjotr1508

Voor de versterking van het signaal zou Superwifi heel goed kunnen zijn. Meer Mbps geeft geen verbetering van het signaal. 
 

KPN zegt zelf:

 

kpn SuperWifi 
de totaaloplossing voor supergoeie wifi

KPN SuperWifi is dé totaaloplossing voor nog beter dekkende wifi in je gehele huis. Hoe je ook woont! Want met KPN SuperWifi creëer je, samen met het veilige KPN modem, de nieuwe KPN Thuis app en de innovatieve KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel eigen wifinetwerk. 

Meer lezen?:

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

 

Het verhogen de de snelheid heeft geen gevolgen voor de sterkte van de Wifi.

 

@Pjotr1508 

Heb je al een besluit genomen over de aanschaf van SuperWifi? 

 

Met WiFi manager is het signaal dermate verbeterd dat dit niet meer nodig is👍

Reputatie 7
Badge +28

Mooi dat de tip van @Joep1965 jou heeft geholpen. :thumbsup_tone3:

Reageer