Vraag

Te vroeg afgesloten

  • 2 November 2020
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Kon al vanaf vrijdag 30-10-2020 nergens geen gebruik meer van maken. Terwijl mijn abonnement

02-11-2020 pas beëindigd is

Heb Hierover gebeld en compensatie gevraagd.

Ben vervolgens met een kluitje het riet in gestuurd.

Wat een belachelijke service van de grootste provider van Nederland.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het leed dat overstappen heet 😉

Reputatie 7
Badge +24

Hi Maurits, welkom hier. 

Wat ontzettend naar. Mag ik even kijken waar het mis is gegaan?

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Ik hoor graag van je.