Vraag

Te vroege afsluiting oude provider, vervolgens geen internet leveren

  • 16 September 2023
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik ben overgestapt van T-Mobile naar KPN. Mijn gewenste transferdatum was 12 september.

Kort na d bevestiging van deze datum ontving ik de boodschap dat 12 september niet mogelijk was, het werd 14 september. Prima.

Tot mijn teleurstelling stopte op 12 september tóch de internetverbinding. Zowel T-Mobile als KPN vertelden me dat er helaas niets aan te doen was.

Ik dacht: ach die twee dagen overleef ik ook wel met een hotspot op m'n telefoon. Niet te moeilijk doen.

Helaas. 14 september (de beloofde datum) ook geen internet, de 15e ook niet en de 16e ook niet. Wel zou er een tijdelijk 4G ding onderweg zijn.

Ik ben erg teleurgesteld in de ongeïnteresseerde houding van KPN.

Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat een prima werkende verbinding ontregeld kan raken en ik vraag me af, als het zo makkelijk op afstand kan worden uitgezet, waarom het niet makkelijk op afstand weer aangezet kan worden. Alles werkte uitstekend, en ik heb het KPN modem ook al in huis.

Ik merk geen enkel gevoel van urgentie bij KPN. Ik heb eigenlijk de moed al verloren.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @pcbee en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk knap irritant :(

Dit is natuurlijk een waardeloze start en ik betreur het dat we bij jou een ongeïnteresseerde indruk achterlaten. Je mag (uiteraard) beter van ons verwachten en daarom is het goed dat je ook via deze weg je onvrede kenbaar maakt. Ik zag dat je je forumprofiel ook al had ingevuld dus ik ben meteen eens voor je gaan kijken. Als het goed is, heb je het noodpakket inmiddels opgehaald van een servicepunt, klopt dat? Verder zie ik dat er een ticket is aangemaakt voor de aannemer en daar is het voor ons nu wachten op. Mocht jij in de loop van volgende week nog steeds niet meer duidelijkheid hebben, wil je mij dit dan via deze weg laten weten? 

Hallo @JanZ_ ik lees elders binnen dit forum een soortgelijk verhaal over T-Mobile/Odido

Of dezelfde klant onder een andere forumnaam of een losstaand ander geval.