Beantwoord

Te weinig poorten V10A

  • 28 April 2020
  • 10 reacties
  • 449 keer bekeken

heb een experiabox v10a modem bij mijn nieuwe abonnement gekregen. Helaas heb ik hier te weinig poorten op zitten. Heb al 2 poorten nodig voor 2x tv ÷ 1x voor de PC, 1x voor super Wi-Fi  en 1x voor de huelampen. 

Ik begreep dat KPN een switch kan leveren om het probleem op te lossen 

 

Gr, Peter.K

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 April 2020, 20:25

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Peter Kruissel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bij de V10A kan je deze inderdaad aanvragen, mits hij natuurlijk niet al is meegeleverd met de Experia Box. Om hem toe te sturen heb ik wel wat gegevens van je nodig! Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je verder!

Reputatie 1
Badge

deze switch kun je aanschaffen via

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/

@Susan_ 

het is vreemd op het forum dat nu een klant wel een switch krijgt

normaal wordt hier op gereageerd door forum leden (koop een switch)

nu kan het wel waarom nu wel dan ?

 

De situatie wordt per klant bekeken. Als het nodig is dat er een switch komt, kan KPN ervoor kiezen er één gratis te verschaffen.

Reputatie 7
Badge +24

Als je 2 of meer apparaten van KPN hebt, dan krijg je een switch bij de v10a. En dat heeft topicstarter. 

Reputatie 1
Badge

duidelijk nick

ik begreep het niet namelijk als ik het forum zo door lees

 

Reputatie 7
Badge +21

Als je 2 of meer apparaten van KPN hebt, dan krijg je een switch bij de v10a. En dat heeft topicstarter. 

Nee dat klopt niet @Nick83 
Als je 4 TV ontvangers heb krijg je de switch gratis.
Als je de V10A hebt zoals @PRIME Z270 dan heb je slechts 3 UTP aansluitingen i.p.v. 4 en dan kun je een gratis switch aanvragen.

Reputatie 7
Badge +24

Als je 2 of meer apparaten van KPN hebt, dan krijg je een switch bij de v10a. En dat heeft topicstarter. 

Nee dat klopt niet @Nick83 
Als je 4 TV ontvangers heb krijg je de switch gratis.
Als je de V10A hebt zoals @PRIME Z270 dan heb je slechts 3 UTP aansluitingen i.p.v. 4 en dan kun je een gratis switch aanvragen.

Er moet 1 poort beschikbaar blijven om eigen apparatuur op aan te kunnen sluiten. Dat lukt dus niet bij meer dan 2 ontvangers op de v10a.

Topicstarter heeft weliswaar maar 2 ontvangers, zou dus geen switch krijgen. Maar heeft wel SuperWifi's. Deze hebben ook 1 poort nodig. Je kunt ze er niet tussen zetten zoals de Experia WiFi's, want de SuperWifi's hebben maar 1 poort. Dus er blijft niets over voor eigen apparatuur. 

Reputatie 7
Badge +21

@PRIME Z270, bij de V10A heb je een poort minder en hebben wij de mogelijkheid een toe te sturen indien je al deze poorten gebruikt en extra nodig hebt. Vandaar mijn reactie. 

@Peter Kruissel, ik heb nog geen gegevens gekregen. Kan ik je hier nog bij helpen?

Hallo Susan,

KPN heeft aan mij een switch geleverd.

Dus het probleem is hierbij opgelost.

 

Gr, Peter

Reputatie 7
Badge +21

@Peter Kruissel, ah kijk ook helemaal goed! Bedankt voor je terugkoppeling, en alvast een fijn weekend!

Reageer