Beste KPN,
Een tijd geleden had ik contact met KPN gehad om de mogelijkheid om DSL naar mijn adres te leveren, dit kwam omdat ik bij elke DSL leverancier mijn adres niet kon op website invullen om te kijken of de dienst op mijn adres leverbaar is. We wonen al 15 jaren op dit adres en hadden de eerste 5 jaren een Telfort koper abonnement, het is een appartement complex van 2004. Na schakelen naar coaxkabel kwam ik achter in 2015 dat ons koper/DSL internet niet leverbaar op ons adres meer is. Dit is lastig want zonder een grondig onderzoek van KPN infrabeschkibaarheiddesk hadden wij niet kunnen weten dat ons "ABG" adres van de "technisch" leveringadres afwijkt (waarschijnlijk het oud adres voor dat ons gebouw gebouwd was) . Dat betekent ook dat andere providers automatisch weigerde DSL/koper dienst aan ons te leveren met ons actueel adres.
Wat wij willen nu weten, hoe kunnen wij ons "technisch" leveringadres wijzigen naar ons actueel adres en wie moeten wij contacteren?
Beste antwoord door Bart van KPN
Bekijk origineel