Beantwoord

Technische storing bij wijziging naar hussel

  • 6 February 2021
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

ik probeer al dagenlang mijn abonnement te wijzigen naar hussel en een aantal kleine overige wijzigingen, ik krijg echter telkens een technische storing.

 

kunnen jullie helpen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 February 2021, 22:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @wieske1942 ,

Als het wijzigen online niet lukt, dan kun je morgen vanaf 8.00 bellen of chatten. 
 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 
 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)