ik probeer al dagenlang mijn abonnement te wijzigen naar hussel en een aantal kleine overige wijzigingen, ik krijg echter telkens een technische storing.
kunnen jullie helpen?
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelik probeer al dagenlang mijn abonnement te wijzigen naar hussel en een aantal kleine overige wijzigingen, ik krijg echter telkens een technische storing.
kunnen jullie helpen?
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Als het wijzigen online niet lukt, dan kun je morgen vanaf 8.00 bellen of chatten.
KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402.
Spreek in : Ik wil een medewerker spreken.
Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.
De chat bereik je via :
https://www.kpn.com/service.htm
Kies een onderwerp.
Tik dan op : Ik heb een andere vraag
(en dan helemaal naar beneden scrollen)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.