ik probeer al dagenlang mijn abonnement te wijzigen naar hussel 100mb en een aantal kleine overige wijzigingen, ik krijg echter telkens een technische storing.
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelik probeer al dagenlang mijn abonnement te wijzigen naar hussel 100mb en een aantal kleine overige wijzigingen, ik krijg echter telkens een technische storing.
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelHallo
Wil je de wijziging via het forum regelen, vul dan jouw gegevens aan in jouw profiel. Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Je kunt het vakje “Persoonlijke opmerkingen" gebruiken om de gewenste wijzigingen door te geven. Ik hoor graag van je of het alsnog gelukt is of dat ik iets voor je kan betekenen!
Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.