Beantwoord

technische storing wijzigen abonnement naar hussel

  • 28 December 2020
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

ik probeer al dagenlang mijn abonnement te wijzigen naar hussel 100mb en een aantal kleine overige wijzigingen, ik krijg echter telkens een technische storing.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 4 January 2021, 10:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Bep Schaars en welkom hier! Goed dat je aan de bel trekt. Is het in de tussentijd wel gelukt om het abonnement te wijzigen? Zo niet, dan is de snelste manier om het alsnog te regelen, om met ons te bellen of te chatten.

  • Je kunt ons bereiken op het nummer 0800 0402, 7 dagen per week tussen 8 en 22 uur.
  • Mocht je graag willen chatten, dan kun je op onze contactpagina klikken op 'Administratie' en vervolgens op 'Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op 'Naar chat' te klikken.

Wil je de wijziging via het forum regelen, vul dan jouw gegevens aan in jouw profiel. Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Je kunt het vakje “Persoonlijke opmerkingen" gebruiken om de gewenste wijzigingen door te geven. Ik hoor graag van je of het alsnog gelukt is of dat ik iets voor je kan betekenen!

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt kunnen wijzigen. Anders hoor ik het graag!