Vraag

Telefonische klantenservice slecht bereikbaar

  • 13 March 2023
  • 2 reacties
  • 393 keer bekeken

Ik heb kpn klantenservice meerdere keer gebeld en moest heel erg lang wachten zonder een medewerker te kunnen spreken. Zaterdag naar kpn winkel gegaan. Daar heeft men geen mogelijkheid om mijn vraag te verhelpen. Een belafspraak voor vandaag is gemaakt. Niemand van kpn heeft mij teruggebeld. Wat slechte dienstverlening heeft kpn tegenwoordig. Uw reactie zie ik graag tegemoet!
Lam Ngo


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

De krapte op de arbeidsmarkt is hiervan de oorzaak.  Er zijn geen mensen.  Of nog een paar keer proberen of via social media of hier de vraag stellen is voor nu de oplossing. 

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op ons forum @Lamngo.

Jammer om te horen dat je lang moest wachten, toen je de klantenservice belde. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Je mag ook gerust je vraag hier op ons forum achterlaten. We hebben verschillende behulpzame forumgebruikers zoals @Joep1965 hierboven, die anderen graag op weg helpen. Verder sluiten wij als moderators ook aan waar nodig.