Beantwoord

Telfort klant die niet weet waar contact op te nemen en service

  • 21 December 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik probeer al dagen te kijken waar ik contact kan opnemen met KPN. Helaas geen telefoonnummer maar alles alleen online. Ik heb meerdere vragen en als ik op de oude linken van Telfort klik wordt ik doorgestuurd naar startpagina's van KPN.

De volgende vragen heb ik:

  • mijn wifiversterker werkt niet goed en krijg hem niet aangesloten 
  • ik wil draadloze tv-adaptors bestellen voor 2 televisies
  • Mijn link naar televisie online kijken op tablet werkt niet meer

Kortom, ik zou het fijn vinden om even contact te hebben en alles door te spreken. Daarnaast ook direct mijn gegevens te updaten en te weten waar ik voortaan kan inloggen (zonder direct weer een app te moeten downloaden).

 

Groeten,

 

Yanthe

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 December 2020, 09:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

0800-0402. Hier kunnen we je uiteraard ook helpen.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Yanthe. Je kunt inderdaad bellen naar het nummer wat Joep noemt, is dat al gelukt? Als dat niet zo is kunnen we hier natuurlijk met je meekijken. Daarvoor hebben we wel wat meer informatie nodig:
Wat lukt er precies niet bij het aansluiten van de Wifiversterker? Maakt die geen verbinding, zendt die geen netwerk uit, of iets anders? En welk type is het? Is het een zwarte vierkante of een ronde witte?
Welke link gebruik je precies om TV te kijken op je tablet? Sinds de overgang van Telfort naar KPN kan je de KPN iTV Online link gebruiken in plaats van de Telfort link. Of, als je een app gebruikt, kan je de KPN iTV Online app (Android | iPhone/iPad) gebruiken.

Voor de draadloze verbindingsset, die kan je makkelijk via onze webshop bestellen :slight_smile:

Inloggen om je gegevens te bekijken is in MijnKPN, daar is ook een app voor maar als je dat niet wilt hoeft het niet. Het kan ook via de website.

Ja uiteindelijk uitgebreid kunnen bellen en op alle vragen een antwoord gekregen. Blijf ik het nog wel apart vinden dat je via een forum het telefoonnummer moet achterhalen maar blij met de service en uitleg uiteindelijk.

Reputatie 7

Goed om te lezen dat alles beantwoord is @Yanthe! Het nummer is ook te vinden op de website, als je op de service pagina's stappen volgt kan je al antwoord krijgen op een aantal vragen en als er geen antwoord op de vraag is zie je het nummer :slight_smile: