Beantwoord

Telfort thuis abonnement inzien in MijnKPN

  • 9 February 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Op MijnKPN kan ik alleen mijn mobiel verbruik enz zien, maar niet meer mijn tv abonnement? Wat voorheen mijntelfort was, op deze app kon ik mijn tv abonnement aanpassen enz. Hoe krijg ik dat weer terug op MijnKPN?? 
gr Rik

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 February 2020, 14:33

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Rik84 , als Telfort-thuis en Telfort-mobiel klant ben je 2 weken terug alléén met je mobiele abo omgezet naar KPN.

De thuisabo's komen pas later dit jaar aan de beurt.

Dus voor inzage in je thuisabo kun je nog steeds terecht via MijnTelfort, rubriek thuis.

 

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Rik84

We zijn onze krachten aan het bundelen met die van Telfort. Sinds 26 januari zijn de mobiele abonnementen overgezet van Telfort naar KPN.  De thuis abonnementen zijn op dit moment nog bij Telfort. Hierdoor is het, zoals @JanD aangeeft, vooralsnog niet mogelijk om het thuisabonnement van Telfort in de MijnKPN omgeving te zien. Op het moment dat de Telfort thuisabonnementen zijn omgezet naar KPN, kun je het thuis abonnement ook in de MijnKPN omgeving zien. Tot die tijd kun je voor het thuis abonnement de MijnTelfort omgeving gebruiken.

Is hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer