Vraag

Terug naar pairbonding

  • 25 March 2021
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik had in het verleden pairbonding op mijn adres, (Bonded Koper/DSL 45 Mbit/s)

nu heb ik sinds een paar maand 4g buitengebied, en nu is pairbonding er afgehaald. 

Nu heb ik (Koper/DSL 25 Mbit/s) + een 4g Modem.

helaas is 4g in ons dorp diep triest en is het internet dus erg langzaam. (krijg door 4g er max 5mbit bij en een hele hoge ping 40-50ms)

 

kan dit terug gezet worden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @wybren82 ,
Goed dat je deze vraag stelt. Door corona doen we sinds medio november geen nieuwe pairbonding orders meer. Dit betekend dat je tijdelijk niet terug kunt naar pairbonding. Dit omdat deze order niet ingevoerd kan worden. Wanneer dit wel weer kan is nog onbekend (:slight_frown: ).

@Denise. bedankt voor je antwoord; wat kun je mij dan aanbieden? Het is echt niet te doen.

Reputatie 6

@Denise. & @wybren82 Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat we weer van start gaan met Pairbonding en wel op 1 April! Nee dit is geen grap haha. In veel gevallen biedt pairbonding de oplossing. We gaan klanten weer aansluiten via pairbonding.

@Pauwerful daar Ben ik blij mee. Ik wacht het even af. 

Reputatie 6

@wybren82 Graag gedaan graag adviseer ik u dan om even weer contact op te nemen met onze klantenservice 0800-0402 om pairbonding aan te vragen. Wellicht als u eerder belt kunnen ze met u al rekening houden dat u wordt aangesloten op de 1ste dag! Ja of Nee kun je krijgen dus er naar vragen is het waard!