Vraag

Thuis internet

  • 23 September 2020
  • 13 reacties
  • 89 keer bekeken

Waarom klapt per dag het thuis internet zo'n 10-tal of meer eruit???

Kan er telefonisch contact met mij worden opgenomen?


13 reacties

Reputatie 7

Als je snel geholpen wilt worden bel dan klantenservice op 0800-0402 (gratis).

Welke Experia Box heb je?

Vliegt alles eruit of alleen wifi?

Heb je een VDSL- of een glasvezelaansluiting?

ik heb een Experia boxV10

Gemiddeld per dag klapt de verbinding zo'n 10-tal keren eruit. Of smorgens of savonds.

Het resetten en de stekker uit telefooncontact halen en 10 seconden wachten is geen verbetering.

Volgens mij het ik een vdsl aansluiting

 

Reputatie 7

Bel klantenservice op 0800-0402.

ik ga toch maar bellen….

De medewerkers kunnen het modem uitlezen op afstand en daarbij een keuze maken om bij een defect een nieuwe modem op te sturen.

Reputatie 7
Badge +24

Doet tv het dan ook niet meer? Of heeft u geen tv?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Chris H en welkom hier op het KPN forum!

 

Goed dat je dit probleem kenbaar maakt want het is uiteraard niet de bedoeling dat je verbinding 10 x per dag uitvalt. Heb je inmiddels telefonisch contact gehad? Zo ja, wat is daar verder uitgekomen? Waar ik vooral benieuwd naar ben, is of de hele verbinding op dat moment wegvalt of dat het alleen om de Wi-Fi gaat. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan kijk ik graag eens met je mee. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Chris H , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd naar de huidige stand van zaken. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag!

Nog steeds geen verandering..!

Reputatie 7
Badge +12

Helder en ik kijk graag verder richting een oplossing @Chris H . Zou je alsnog je forumprofiel in willen vullen? Waar ik verder vooral benieuwd naar ben; gaat het om de Wi-Fi of valt je hele verbinding weg zodra je deze problemen ervaart? Zonder enige vorm van context wordt het voor ons heel lastig om te achterhalen wat er precies fout gaat dus ik zie je bevindingen graag tegemoet :)

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Chris H , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar was benieuwd wat nu de stand van zaken is en of we je nog ergens mee kunnen helpen!

Leuk dat ik telkens wordt benoemd maar mijn probleem is er nog niet mee verholpen.

WiFi gaat er enkele keren per dag nog steeds uit. 

Moet er bij vertellen dat dit sinds de overname van Telfort is!

Hoe gaan jullie mij helpen?

Met vriendelijke groet

Christoph H.

 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor het invullen van je profiel @Chris H . Ik zie echter dat je nog altijd klant bij Telfort bent en ik moet je dan ook vragen contact met hen op te nemen. Je abonnement zal binnenkort wel worden overgezet naar KPN maar op dit moment is het dus nog gewoon Telfort. Ik kan deze gegevens niet inzien dus vandaar mijn verzoek om deze vraag neer te leggen bij Telfort zodat zij je verder kunnen helpen!

Reageer