Beantwoord

Tijdelijk internet

  • 20 January 2020
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb internet en tv via KPN aangevraagd voor ons nieuwe huis. Echter kan dit pas op 14feb geleverd worden waardoor wij nu 3 weken zonder internet en tv zitten.

Waarom kan KPN niet zorgen voor tijdelijk (op zn minst) internet? Via de klantenservice kreeg ik te horen dat er een noodpakket bestaat maar die alleen voor bestaande klanten is. Dat vond ik vrij klantonvriendelijkheid aangezien ik juist een nieuwe klant ben geworden!

Wat zou KPN voor ons kunnen doen? 

We gaan aanstaande donderdag in ons nieuwe huis wonen.

icon

Beste antwoord door Joep1965 20 January 2020, 22:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Als de oorzaak van de late opleverdatum bij kpn ligt dan is een noodpakket wel mogenlijk zover ik weet. Heb je het gewoon te laat aangevraagd dan ligt het anders. Een medewerker gaat hier vast op reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. 

Hoi @Kristianw . Welkom op het forum.

Wat jammer dat dit zo loopt. Het klopt inderdaad wat @Joep1965  vertelt: Als door onze schuld de levering vertraging oploopt, kan ik een noodpakket opsturen.

Je gegevens staan al in je profiel en daarom kon ik dit gelijk controleren. Helaas is 14-2 de standaard levertijd en is er geen sprake van vertraging.  Ik had graag een pakket voor je aangevraagd maar ik weet zeker dat dit door de backoffice wordt afgewezen aangezien dit een normale bestelling is. Excuses! 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.