Beantwoord

Tijdens verhuizing tijdelijk in een vakantiehuisje, hoe doen we dat met het Thuis abonnement?

  • 27 January 2022
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Goedemiddag 

 

21 februari moeten we ons huis uit.

Onze nieuwe appartement is nog niet opgeleverd dit zal half april worden (steeds uitstel)

We gaan tijdelijk in een vakantie huisje.

We hebben internet tv en vast bellen dit hoeven we pas in ons nieuwe appartement 

 

 

Wat is de beste oplossing wat ik doen moet

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 January 2022, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Henk1998 , even gratis bellen met 000 0402.

Succes.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Henk1998, bedankt voor je vraag! 

Je kunt voor dit soort vragen inderdaad het beste even bellen met onze Verhuisdesk: zij kunnen de mogelijkheden bespreken en je een advies geven. Is het al gelukt om contact met hen op te nemen?

Voor de volledigheid nog even onze openingstijden en de mogelijkheid om met hen te chatten:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.