Beantwoord

Toegang tot Experia v10

  • 28 August 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Goede middag, 

 

Ik zou graag mijn password voor mijn WIFI willen veranderen. Ik heb de KPN Thuis app en wil via deze toegang krijgen tot mijn modem (Experia V10a). Ik weet echter het password niet meer, dus heb middels een reset (naar Fabrieksinstellingen) geprobeerd toegang tot de modem te krijgen, maar dit werkt ook niet. 
 

De link op de site om de modem naar fabrieksinstellingen te krijgen werkt helaas ook niet (pagina laadt niet).


Kan iemand hiermee helpen?

Dank!

icon

Beste antwoord door SebastiaanR. 28 August 2020, 14:45

Bekijk origineel

2 reacties

Gebruik je een browser als Edge of Google. KPN is nogal restrictief als het om browsers gaat en niet erg consistent. Let er op, het kan alleen via een vaste kabel aansluiting (of dat via een switch of zogenaamd draadloos gaat is geen probleem).

De certificaten van de V10a zijn net aangepast, dus het zou nu wel moeten kunnen. (Ik  krijg ook gewoon weer verbinding met dat ding). 

Let er wel op de V10 en de V10a zijn 2 apparaten van 2 verschillende fabrikanten, dus gebruik de handleiding van de V10a. Het enige dat volgens mij gelijk is, is dat ze beiden Wifi 500 Ghz hebben. 

 

Dank voor je reactie. Ik heb dit inmiddels weten op te lossen (had de thread op dit forum gewoon beter moeten lezen, want de oplossing stond hier al)…

Reageer