Vraag

toegang tot remotewebaccess

  • 25 January 2021
  • 9 reacties
  • 80 keer bekeken

Internet werkt prima maar kan geen verbinding maken met xxx.remotewebaccess.com .

waar zou dit aan kunnen liggen? alles al ge-reset.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

KPN gebeld maar die zeggen dat mijn internet werkt en kunnen dus niets doen :confounded:

Als ik via hotspot verbinding maak met mijn GSM en mijn GSM internet gebruik dan kan ik wel op remotewebaccess.com inloggen.

 

Ben ik de enige met een on oplosbaar probleem?

 

Laptop meegenomen en bij iemand anders geprobeerd: werkte direct!

Reputatie 7
Badge +24

Je ip zal wel geblokkeerd zijn. Je kunt het beste contact opnemen met die site zelf.

Nick bedankt! Ga ik morgen als eerste checken.

 

Helaas, contact gehad met onze It man en deze informeerde mij dat er geen IP adressen geblokkeerd zijn of worden. Vandaag nogmaals alles ge reset maar verandert niets. Alles werkt ok behalve toegang tot  xxxx.remotewebaccess.com . Tot maandag circa 10 uur werkte dit wel, zoals het ook meer dan een jaar heeft gedaan. Daarna is de ellende begonnen en kan ik dus geen Remote Desktop verbinding meer maken. Mijn laptop zojuist nog bij een vriend getest die ook KPN heeft: hier kan ik zonder probleem direct verbinding maken met de site. Iemand enig idee wat ik kan doen? Volgens telefonisch contact met KPN zou alles goed moeten zijn…..

Reputatie 7
Badge +24

Moet wel dat uw ip geblokkeerd is, kan haast niet anders. Uw KPN verbinding is precies hetzelfde als die van andere klanten. KPN heeft echt geen specifieke instellingen voor u die er voor zorgen dat bij u iets niet werkt wat bij een ander wel werkt. Deze reactie van KPN:

KPN gebeld maar die zeggen dat mijn internet werkt en kunnen dus niets doen

Is dan ook volkomen logisch. 

Heeft u glasvezel? Of een DSL verbinding? Misschien sneller internet buitengebied? Welke Experiabox heeft u? U heeft geen VPN verbinding actief ofzo? Of advertentie blokker ofzo? Aangepaste DNS server? 

Met een beetje zoeken zie ik er meerdere (oude?) meldingen over.

Maar, momenteel :

https://downforeveryoneorjustme.com/remotewebaccess.com

Remotewebaccess.com Status

Is remotewebaccess.com down right now?

 

It's not just you! remotewebaccess.com is down.

Reputatie 7
Badge +19

Lukt het alweer om de remote webacces te bereiken? @PhilipTBÂ