Vraag

Toestellen weigeren te verbinden sinds kort

  • 8 March 2020
  • 8 reacties
  • 112 keer bekeken

Badge

Sinds eergister doet internet bij ons raar. Al onze toestellen weigeren te verbinden met ons netwerk. Ik weet wel dat we inmiddels outdatet apparatuur hebben zoals de V9 en 2 super slechte experia-wifi di 2 jaren geleden opgestuurd zijn maar ons(sinds dien alleen maar ellende omdat het zeker heel moeilijk was om een moderne router te sturen)

 

ik zou dit graag willen oplossen anders is de makkelijkste oplossing overstappen naar andere providers (iets wat ik niet wil doen na jarenlang kpn klant).

 

alvast bedankt voor jullie antwoord/reactie

 

ps. Let niet op mijn username. Die had me broertje enkele maanden geleden aangemaakt tijdens een ontzettend hatelijke storing.


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

dat heb ik ook poep internet

hier lopen de glasvezelkabels door het drukriool

glasvezel in het buitengebied

ik heb wel een goede virus scanner :laughing:

 

rustig en een webcare help je verder

het is weekend dus geduld

normaal wordt je goed geholpen via dit forum

Wat heb je al gedaan om het probleem op te lossen? Wat is je huidige internetsnelheid?

Behalve op je username is het topictitel zeker ook door je broertje (van 6?) aangemaakt zeker? Je was toch al 1 ½ jaar geleden overgestapt naar Ziggo?

Reputatie 7
Badge +24

Doet de tv het nog wel? En bekabeld internet, functioneert dat nog?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Kpn_is_oplichter, welkom terug! Jammer om te lezen dat je zoveel problemen ervaar met je internet! Ik zie dat je een glasvezelverbinding hebt. Daar zou je juist geen problemen mee moeten hebben. En V9 in combinatie met twee Experia Wifi's (het gaat om de zwarte, vierkante toch?) is ook helemaal geen slechte combi. Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die Nick stelt. Daarnaast ben ik benieuwd of je de Wifi Manager recentelijk al doorlopen hebt. Wat kwam daaruit?

 

Ik kan overigens je forumnaam aanpassen als je dat wilt. Laat je me dan weten waarin?

Badge

Sinds eergister doet internet bij ons raar. Al onze toestellen weigeren te verbinden met ons netwerk. Ik weet wel dat we inmiddels outdatet apparatuur hebben zoals de V9 en 2 super slechte experia-wifi di 2 jaren geleden opgestuurd zijn maar ons(sinds dien alleen maar ellende omdat het zeker heel moeilijk was om een moderne router te sturen)

 

ik zou dit graag willen oplossen anders is de makkelijkste oplossing overstappen naar andere providers (iets wat ik niet wil doen na jarenlang kpn klant).

 

alvast bedankt voor jullie antwoord/reactie

 

ps. Let niet op mijn username. Die had me broertje enkele maanden geleden aangemaakt tijdens een ontzettend hatelijke storing.


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

 

 

 

Badge

Beste @Kpn_is_oplichter, welkom terug! Jammer om te lezen dat je zoveel problemen ervaar met je internet! Ik zie dat je een glasvezelverbinding hebt. Daar zou je juist geen problemen mee moeten hebben. En V9 in combinatie met twee Experia Wifi's (het gaat om de zwarte, vierkante toch?) is ook helemaal geen slechte combi. Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die Nick stelt. Daarnaast ben ik benieuwd of je de Wifi Manager recentelijk al doorlopen hebt. Wat kwam daaruit?

 

Ik kan overigens je forumnaam aanpassen als je dat wilt. Laat je me dan weten waarin?

Wat nick zegt klopt inderdaad wel ja. Ik heb zijn reactie per ongeluk als antwoord geselecteerd ik weet wel dat het probleem vooral met wifi is. En mijn naam zou ik graag in “Raim0ndo” willen veranderen

 

alvast bedanmt voor uw antwoord

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb je forumnaam aangepast en het bericht van ‘beste antwoord’ afgehaald ;-). Wil je nog wel laten weten wat er uit de Wifi Manager kwam? Is het daarmee nog verbeterd?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Laat je het ons weten als we nog iets voor je kunnen doen? We helpen je graag.