Vraag

Tot op heden geen internet

  • 16 October 2020
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

We zouden sinds 1 oktober 2020 internet via KPN laten gaan in ons nieuwe huis. Echter had ons huis nog geen ISRA punt bij de meterkast. Dit heeft een extern bedrijf afgelopen maandag gemaakt (kabel getrokken vanuit buiten). Hierna zou een KPN monteur weer langs komen om alles zsm aan te sluiten. Tot op heden geen contact gehad en contact is ook slecht te verkijgen. Zojuist heb ik echter wel van KPN een factuur gehad, maar we hebben dus nog geen internet. Enig idee what to do?  


2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @charlotte151996, welkom op het Forum. Excuses voor mijn late reactie. Het is momenteel zoals je al gemerkt hebt erg druk op al onze kanalen. Zeker in jouw situatie is dat alles behalve fijn. Mijn excuses voor het feit dat we moeilijker te bereiken zijn. Ik hoop dat je inmiddels al een collega gesproken hebt die een afspraak heeft kunnen inplannen met één van onze monteurs. Mocht dat nou niet zo zijn kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag.

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer