Beantwoord

Traag internet

  • 3 September 2020
  • 6 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemorgen

Wij hebben traag bekabeld internet en beroerde wifi

Wat gaan jullie daaraan doen want in huis is alles op orde

 

Mvg Ariette

 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 7 September 2020, 18:15

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Ariette5 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Goed dat je dit probleem kenbaar maakt en leuk om te zien dat je dit via het forum doet. Kun je wel iets specifieker zijn? Wat voor snelheden haal je nu (zowel bekabeld als draadloos)? En sinds wanneer speelt het probleem? Daarnaast ben ik net als @Joep1965 benieuwd wat voor snelheid er op jouw adres haalbaar is. Als je je forumprofiel invult, kan ik ook met je meekijken! Vanuit daar kijk ik graag verder.

Goedemiddag

Het eerste berichtje had ik gemist

Maar ondertussen heb ik iemand van kpn te pakken gehad en op dit moment gaat het goed met het bekabelde internet 

Ik moet nog met de wifi scanner door het huis lopen

Mvg

 

Reputatie 7
Badge +12

Goed om te lezen dat het nu (weer) goed gaat met het bekabelde internet :) Mocht je nog tegen problemen aanlopen met de Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager) laat het me dan vooral weten. Houd er wel rekening mee dat je de Wi-Fi Manager minimaal 2 x volledig dient te doorlopen. Wanneer er dan een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je een gratis oplossing in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering! Houd je me op de hoogte @Ariette5 ?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Ariette5 , wat is op dit moment de stand van zaken? Ben je er nog uitgekomen met de Wi-Fi Manager?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Ariette5. Omdat ik niks meer van je heb vernomen, sluit ik dit topic. Mocht je ons weer eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!

Reageer