Vraag

traag internet

  • 28 October 2020
  • 3 reacties
  • 18 keer bekeken

We hebben een alles in 1 abonnement. Sinds een aantal weken werken mijn partner en ik thuis en hebben last van traag internet. Onze maximale downloadsnelheid  is 15 Mbit en upload is 2Mbit.  Je zult dus begrijpen dat het thuiswerken niet altijd soepel verloopt zeker niet als we allebei een digitale vergaderingen hebben. Is er een oplossing voor dit probleem.


3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Marsja8, wat balen dat de verbinding trager is :frowning2: Het gaat hier puur om de WiFi neem ik aan, klopt dat? Heb je de Wifi Manager al doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen?

Helaas is het niet alleen de wifi. Het is het internet in het algemeen. De laptops hebben we inmiddels al met een kabel verbonden aan de router. Het internet dat bij ons binnenkomt is dus het probleem

 

Reputatie 4
Badge +5

Dan ga ik een meting uitvoeren zodat we een oorzaak kunnen vinden! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reageer