Beantwoord

Traag internet ondanks verhoging naar 1 Gbit/s

  • 30 April 2024
  • 8 reacties
  • 123 keer bekeken

wij hebben een internet verbinding van 200mb nu kregen wij berricht dat deze verrhoogd was naaar 1 gb gratis, doe ik eeen speedtest en wij komen niet sneller dan 94 mb, heb vorige week contact gehad met kpn via de tel en die hebben vanalles geprobeert en niets hielp, heb vandaag zelfs een nieuwe kabel gekregen van de kpn ook dat helpt niet, en dan moest ik maar bellen en dan zou er een monteur komen, en nu ga ik vis de kpn app weer kijken en het word niets anders maar moet ik de monteur betalen dit kan toch niet betaal zeker al drie jaar vvoor 200 mb en heb altijd 100 mb gehad 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 May 2024, 12:36

Bekijk origineel

8 reacties

Hoe meet je de internet snelheid doe je dat via de wifi of bedraad 

Bedraad

Reputatie 5
Badge +5

Het is niet verstandig je prive gegevens op het forum te zetten vul die in, in je account hier en enkel de moderators kunnen die dan inzien indien dat nodig is. 

Oke helemaal gelijk met de prive gegevens ( weggehaald )

Heb net nog  even de beide kastjes 5 minuten van de stroom gehad ook niet geholpen

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @camperfreak , is jouw PC/laptop rechtstreeks verbonden met het KPN modem?
Direct met een cat5e (of cat6) kabel of zit daar nog iets tussen zoals een switch?

Mogelijk is dat dan een verbinding die max. 100Mbps aan kan.

Probeer ook eens een andere kabel, misschien maakt één of meer aders geen goed contact.
Ook dan verlies je de hoge snelheid.

Hallo @camperfreak , is jouw PC/laptop rechtstreeks verbonden met het KPN modem?
Direct met een cat5e (of cat6) kabel of zit daar nog iets tussen zoals een switch?

Mogelijk is dat dan een verbinding die max. 100Mbps aan kan.

Probeer ook eens een andere kabel, misschien maakt één of meer aders geen goed contact.
Ook dan verlies je de hoge snelheid.

@camperfreak   ( dank @RBxx  )  

 Kun je hier op reageren? Dit zijn relevante vragen en kunnen helpen bij de analyse. 

Reputatie 7
Badge +21

Oeps😁, die tag had naar @camperfreak moeten gaan Erwin! Begint ook met ca... 😉

Het zal de plotselinge zomer zijn. Ik ben helemaal van slag, @RBxx  ;p

Reageer