Beantwoord

Traag internet op toekomstig adres

  • 2 November 2020
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste KPN,

 

Volgend jaar gaan wij verhuizen naar de nieuwe woning die momenteel gebouwd wordt. Omdat we zeer tevreden zijn over KPN en gezien de toekomst met glasvezel hebben we besloten om geen CAI aansluiting meer te maken. Echter kom ik er nu achter dat de maximaal haalbare internetsnelheid eigenlijk wel een beetje dramatisch is. 11 Mbit/s down en 1 Mbit/s up. Met een gezin van 4 personen + meerdere TV’s gaat hem dat niet worden.

 

Graag zou ik met jullie willen overleggen wat er mogelijk is qua oplossing voor een betere internetverbinding om toch bij jullie als klant te blijven (a.u.b. niet zeggen dat ik terug moet naar Ziggo :sob: ).

 

Hartelijke groet,

Luc

11 Mbit/s down en 1 Mbit/s up.

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 November 2020, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @LucS , dan zul je totdat er glasvezel komt een kabel-abo kunnen overwegen, die geeft standaard 60Mbit/s minimaal.

Technisch is er over de koperlijn bij KPN niet meer voor jou haalbaar omdat je hoogstwaarschijnlijk te ver van de centrale woont.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @LucS, welkom hier. 

Op basis van je screenshot ben ik bang dat wij niet veel meer voor je kunnen betekenen. Dan zul je toch op het netwerk van CAI over moeten stappen, of op een kabelaar zoals Ziggo als dat bij jou aanwezig is. 

Op het adres in je profiel zie ik wel hogere snelheden, ik vermoed echter dat dat nog je huidige adres is? 

@Alex_P  hartelijk dank!

Ai, dat is heel jammer. Dan moet ik maar zolang naar Ziggo gaan :-(.

Klopt, in mijn profiel staat mijn huidig adres. Internet/TV is snel en probleemloos.

Reputatie 7
Badge +24

Ja, ontzettend jammer. Maar jou adviseren om toch bij ons te blijven zou niet eerlijk zijn. 

Als jij je profiel nog even aanvult met je toekomstige adres en mij hier een seintje geeft, dan kan ik even kijken of wij nog iets op de planning hebben staan daar. 

@Alex_P Is ook begrijpelijk :-).

Ik heb bij de persoonlijke opmerkingen het nieuwe adres toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie inderdaad ook maar 11 Mbps, tot mijn grote spijt.