Beantwoord

Traag internet sinds enkele dagen

  • 1 February 2021
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Hallo, 

Sinds enige dagen heb ik ontzettend traag internet in de avond en lager internet dan gebruikelijk overdag. In de avond kan ik geen gebruik meer maken van internet. Zo slecht is het dan. Een powerflip helpt dan voor 5 min en daarna is alles weer dermate traag dat er geen gebruik mogelijk is van de diensten. Alle lichtjes branden zo als ze horen te branden op het modem. Alle testen zijn bekabeld uitgevoerd. 

Als ik inlog in het modem zie ik ook de actual en attainable rate gewijzigd zijn. Dit is altijd 100Mbit geweest en ook de te behalen snelheid op basis van afstand telefooncentrale. Nu is het echter max 27Mbit. Als ik check of er storingen zijn zie ik alleen een gepland onderhoud voor 2 februari. 

Kan er aub zsm naar dit probleem gekeken worden want met het thuiswerken momenteel is dit zeer lastig. 

Dank!

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 February 2021, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hmmm, dat is wel gek, @Fessaj. Het is hier druk op het forum, vandaar dat het even geduurd heeft voor ik hier ben aanbeland. Is hier inmiddels naar gekeken? Zo niet, vul je forumprofiel in, en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan ga ik een kijkje nemen.