Beantwoord

Traag/Wegvallend wifi. Oud modem

  • 25 January 2021
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Beste KPN,

 

Wij hebben de afgelopen tijd last van erg traag wifi. Met de WIFI tool geprobeerd te verbeteren maar ondanks het “verbeteren” van de instellingen nog steeds erg ondermaats. Bijgevoegd zit een screenshot na de verbeteringen:

 

 

Wat natuurlijk zeker nu met het vele thuiswerken en thuis zijn wel frusterend kan zijn. Ik vroeg me af of er verder nog mogelijkheden zijn om dit te verbeteren. Zo hebben wij nu een Xperia box v8 staan die al wel flink wat jaren oud is, is het mogelijk om deze bijvoorbeeld te kunnen vervangen voor een nieuwer model? En gaat dat wat opleveren?

 

Als er verder nog vragen zijn beantwoord ik die uiteraard graag, en alvast hartelijk dank voor uw tijd!

 

Met vriendelijke groet,

 

CF19

 

Edit: Vergeten te melden, maar internet via de PC via ethernet is helemaal in orde

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 2 February 2021, 08:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @CF19, welkom. 

De WiFi laat zich niet van zijn beste kan zien begrijp ik, dat is niet zo fijn. Nu zou je bij het doorlopen op Experia WiFi's moeten uitkomen. Wanneer de WiFi namelijk onder de grens van 20 Mbit/s komt worden deze aangeboden als je die nog niet hebt. Heb je deze gezien? Anders ga ik ze voor je regelen. Deze dienen bedraad aangesloten te worden en nemen de Wifi volledig over van de V8. Is dat een idee? Ik denk namelijk dat dat meer winst oplevert dan een ander modem. 

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je. 

Dank voor je reactie, ik heb ondertussen via de chat contact gehad met een van je collegas en het modem is ondertussen vervangen voor een v10. Dat lijkt de situatie wel te hebben verbeterd, we kijken even of dit lange termijn stabiel blijft.