Beantwoord

Traag Wifi | Wifi Experia

  • 28 January 2021
  • 8 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo,
 

Al meermaals gebeld maar de klantenservice kan mij niet helpen. Inmiddels ben ik het wel zat.
1 december aangesloten bij KPN maar lijkt nu wel een foute keuze.
 

Lang verhaal kort, ik haal minder dan 20Mbit maar de KPN app geeft mij geen keuze om een gratis Experia WiFi te ontvangen. Hij blijft in een eindeloze ‘loop’. Nogmaals, wel viermaal aangegeven bij de klantenservice maar die kunnen niks voor mij betekenen via hun interface.

 

Het is heel simpel, ik koop een product en die volstaat niet. Wat moet ik in godsnaam doen om zo’n experia WiFi punt te krijgen, lijkt wel alsof ik een vakantiereis naar de Bahamas op kosten van KPN vraag. Ongeloofelijk. 

Mijn vraag is; 

Aan gebruikers: Wat kan ik doen zodat de app mij de juiste optie geeft?
Aan werknemers van KPN: Doe eens je best om zo’n ding te regelen voor mij 😉.

 

Groeten,

Clawow

 

 

EDIT: inmiddels contact gehad telefonisch. Ik krijg een experia wifi opgestuurd. Duurde even, maar dan heb je ook wat.

 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 31 January 2021, 13:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Niets!! Je bent niet de enige die hier tegen aan loopt. Een medewerker zal je verder helpen. Helaas is de wachtijd momenteel ca 5 dagen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Clawow, welkom hier. Ik lees uit jouw edit dat het inmiddels gelukt is. Fijn. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten. 

Hoi Bart,

Er zou een Experia WiFi opgestuurd worden. De T&T zou in de mail komen binnen twee dagen. Ik heb echter nog niks ontvangen.


Wil jij eens kijken waar deze blijft

 

Reputatie 7
Badge +20

Uiteraard, wil je jou profiel voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je kijken. 

Hoi Bart,

Zojuist aangepast.

Dank alvast!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even gekeken. Ik zie inderdaad veel eerder contact wat hier over gaat. Ik zie alleen geen bestelling van de Experia WiFi. Ik heb deze daarom verstuurd. Verdere informatie ontvang je per sms.

Ik zie het Bart! Dank voor je moeite.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. :)